Ingezonden persbericht


Interactiviteit in de hoofdrol bij Popstars en Tele2 Tele2 lanceert landelijke campagne voor Interactieve TV

Amsterdam, 6 december 2010. Tele2 start morgen met een nieuwe landelijke campagne om het gemak van interactieve TV (iTV) te benadrukken. Zo legt de eerste TV commercial in de reeks de nadruk op programma gemist op je TV. Als trotse hoofdsponsor van het SBS programma Popstars brengt Tele2 al weken de mogelijkheden van iTV onder de aandacht tijdens de show. Met de start van de live shows krijgt de samenwerking tussen Tele2 en Popstars nu een extra dimensie. Op tele2.nl/popstars geeft Wesley (winnaar Popstars 2009) live feedback op de optredens van de Popstars kandidaten. Wesley kijkt de optredens terug met iTV van Tele2 en kan zo zijn commentaar ondersteunen door opvallende momenten te pauzeren of terug te spoelen.

Interactief via social media
Tele2 en Popstars fans kunnen via Hyves, Facebook, Twitter inloggen op tele2.nl/popstars en hun mening geven of meepraten via de chatbox. Bovendien kunnen zij de hele week terecht op tele2.nl/popstars voor het laatste nieuws over Popstars, bijzondere prijzen en exclusieve content. Vanavond om 20.30 uur is de tweede ronde van de live shows en zitten de echte Popstars fans met hun laptop of iPad op schoot klaar voor de TV.

Meer informatie over Tele2 op social media:
Facebook.com/tele2today
Twitter.com/tele2today
Youtube.com/tele2nederland
Hyves.com/tele2today


- EINDE -