Aannemer aan het werk!!
Inloopavond over plan van aanpak herinrichtng Markt Geldermalsen op 7
december a.s.
Op dinsdag 7 december a.s. organiseert de gemeente Geldermalsen, tussen
19.00 en 21.00 uur, in het gemeentehuis een inloopavond voor de direct
omwonenden, ondernemers en andere belangstellenden over de manier
waarop de aangekondigde herinrichting van de Markt in Geldermalsen
concreet wordt aangepakt.
Het is bijna zover! Na een lange periode van voorbereiding, veelvuldig
overleg met klankbordgroepen, marktkooplieden, bewoners en ondernemers
en na veel reken en tekenwerk gaat in januari 2011 echt de schop de
grond in. De aannemer gaat aan de slag met de herinrichting van de
Markt in Geldermalsen.
* Hoe gaat de aannemer dat werk aanpakken?
* Hoe worden de omwonenden en ondernemers tijdens het werk
geïnformeerd?
* Blijven de winkels tijdens het werk voor winkelend publiek en
bevoorrading bereikbaar?
* Waar kan ik eventueel met klachten terecht?
* Wordt het werk in fases uitgevoerd en waar wordt er dan begonnen?
* Hoe zit het met aan- en afvoer van materiaal?
* Wat zijn de werktijden?
Zo maar wat vragen en ongetwijfeld kunnen er nog vele andere worden
gesteld. Vertegenwoordigers van de aannemer en de gemeente verzorgen
daarom gezamenlijk een inloopavond om een ieder die dat wenst van de
nodige antwoorden te voorzien. Voor de degenen die niet in de
gelegenheid zijn om deze avond even binnen te lopen, wordt op deze
website bij de projectinformatie over de herinrichting van de Markt een
'vraag- en antwoordlijst' gepubliceerd.
Projectinformatie
---
Openingstijden Klantencontactcentrum
Gemeentehuis Geldermalsen
Post: Postbus 112, 4190 CC Geldermalsen
Bezoek: Kuipershof 2, 4191 KH Geldermalsen
Telefoon: (0345) 586 611
e-mail: info@geldermalsen.nl
Fax: (0345) 573 258
Gemeente Geldermalsen