FloraHolland
FloraHolland Tulpendag: `Tulpenafzet: `t is Net-Werken'
FLORAHOLLAND, 24 november 2010 (persbericht) - FloraHolland organiseert
een Tulpendag voor haar aanvoerders en kopers. De tulpenbijeenkomst
vindt plaats op dinsdag 7 december bij FloraHolland Aalsmeer. Thema van
deze Tulpendag is: `Tulpenafzet: 't is Net-Werken', waarbij inspiratie
en informatie elkaar afwisselen. Na een toelichting op de stand van
zaken rond het marktplan Tulp, krijgen kwekers en kopers inzicht in de
nieuwe werkwijze van FloraHolland Connect. Als antwoord op de
veranderende markt is de dienstverlening van FloraHolland Connect
ingericht per marktsegment.
Speeddaten
Kwekers en kopers kunnen vervolgens hun netwerk versterken door met
elkaar te 'speeddaten'. Kwekers maken tevoren een keuze uit de
afzetsegmenten retail discount, retail full service, groothandel en
bloemistenketens. Kopers maken kennis met Tulpenclusters. In het
programma wordt vervolgens aandacht besteed aan promotie en marketing.
Marc Eijsackers, manager Marketing van FloraHolland, sluit de tulpendag
af met zijn verrassende visie op marketing in de sierteeltsector, en de
noodzaak van positionering.
Belangstellende kwekers en kopers kunnen zich tot en met 1 december
aanmelden voor de Tulpendag via internet: Home > aanvoeren > marketing
> tulpendag.
Aanmelden kan ook bij Simone van Tol, T 0297 - 39 92695, E
simonevantol@floraholland.nl.