FloraHolland


FloraHolland Tulpendag: `Tulpenafzet: `t is Net-Werken'

FLORAHOLLAND (1 december 2010) - FloraHolland organiseert een Tulpendag voor haar aanvoerders en kopers. De tulpenbijeenkomst vindt plaats op dinsdag 7 december bij FloraHolland Aalsmeer. Thema van deze Tulpendag is: `Tulpenafzet: 't is Net-Werken', waarbij inspiratie en informatie elkaar afwisselen. Na een toelichting op de stand van zaken rond het marktplan Tulp, krijgen kwekers en kopers inzicht in de nieuwe werkwijze van FloraHolland Connect. Als antwoord op de veranderende markt is de dienstverlening van FloraHolland Connect ingericht per marktsegment.

Speeddaten
Kwekers en kopers kunnen vervolgens hun netwerk versterken door met elkaar te 'speeddaten'. Kwekers maken tevoren een keuze uit de afzetsegmenten retail discount, retail full service, groothandel en bloemistenketens. Kopers maken kennis met Tulpenclusters. In het programma wordt vervolgens aandacht besteed aan promotie en marketing. Marc Eijsackers, manager Marketing van FloraHolland, sluit de tulpendag af met zijn verrassende visie op marketing in de sierteeltsector, en de noodzaak van positionering.

Belangstellende kwekers en kopers kunnen zich tot en met 1 december aanmelden voor de Tulpendag via internet: Home > aanvoeren > marketing > tulpendag.
Aanmelden kan ook bij Simone van Tol, T 0297 - 39 2695, E simonevantol@floraholland.nl.