FloraHolland
FloraHolland Tulpendag: `Tulpenafzet: `t is Net-Werken'
FLORAHOLLAND (1 december 2010) - FloraHolland organiseert een Tulpendag
voor haar aanvoerders en kopers. De tulpenbijeenkomst vindt plaats op
dinsdag 7 december bij FloraHolland Aalsmeer. Thema van deze Tulpendag
is: `Tulpenafzet: 't is Net-Werken', waarbij inspiratie en informatie
elkaar afwisselen. Na een toelichting op de stand van zaken rond het
marktplan Tulp, krijgen kwekers en kopers inzicht in de nieuwe
werkwijze van FloraHolland Connect. Als antwoord op de veranderende
markt is de dienstverlening van FloraHolland Connect ingericht per
marktsegment.
Speeddaten
Kwekers en kopers kunnen vervolgens hun netwerk versterken door met
elkaar te 'speeddaten'. Kwekers maken tevoren een keuze uit de
afzetsegmenten retail discount, retail full service, groothandel en
bloemistenketens. Kopers maken kennis met Tulpenclusters. In het
programma wordt vervolgens aandacht besteed aan promotie en marketing.
Marc Eijsackers, manager Marketing van FloraHolland, sluit de tulpendag
af met zijn verrassende visie op marketing in de sierteeltsector, en de
noodzaak van positionering.
Belangstellende kwekers en kopers kunnen zich tot en met 1 december
aanmelden voor de Tulpendag via internet: Home > aanvoeren > marketing
> tulpendag.
Aanmelden kan ook bij Simone van Tol, T 0297 - 39 2695, E
simonevantol@floraholland.nl.