Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Ook Air Miles kiest voor TDA!

maandag 6 december 2010

Almere, 6 december 2010 - Na een intensieve en pragmatische tenderprocedure heeft Loyalty Management Nederland B.V, Telecom Direct Almere B.V. (TDA) uitgekozen als business partner voor diverse klantcontactprocessen van het loyaliteitsprogramma Air Miles. In haar zoektocht was Air Miles met name op zoek naar een partij die haar klanten structureel de beste kwaliteit biedt. In TDA vonden zij die partner. De filosofie van Air Miles en TDA over kwalitatief hoogwaardig klantcontant sluit naadloos aan, hetgeen resulteerde in het uitspreken van het vertrouwen in elkaar. Beide partijen hebben dat geformaliseerd in een meerjarige samenwerkingsovereenkomst.

Samenwerking
Robbert Visser, Manager Partners & Marketing van Air Miles: "Doel van Air Miles is het maximaliseren van de klantwaarde van de bedrijven die deelnemen aan het Air Miles programma. Een kwalitatief hoogstaande klantenservice is van belang voor de tevredenheid van onze spaarders en maakt daarmee Air Miles als marketinginstrument effectiever voor onze partners. Met TDA menen wij een professionele en enthousiaste partner te hebben gevonden die de gewenste kwaliteit van service kan bieden"

Cokky Bosman, directeur TDA: "Wij zullen met veel plezier de werkzaamheden voor de Air Miles klantenservice gaan starten. Wij verheugen ons op de samenwerking met een hele professionele en in de omgang zeer plezierige partner als Air Miles. Net als wij heeft Air Miles kwalitatieve dienstverlening en oprechte aandacht voor haar klanten hoog in het vaandel staan."

Ondertekening door Robbert Visser, Manager Partners & Marketing Air Miles & Cokky Bosman, directeur TDA

Air Miles
De Nederlandse Air Miles organisatie, Loyalty Management Netherlands B.V., is in 1994 opgericht door onder andere Albert Heijn, Shell en V&D. Air Miles heeft een ware marketingrevolutie teweeggebracht in Nederland door het oude begrip "spaarprogramma" om te bouwen tot een volledig elektronisch Coalition Database Marketing concept. Inmiddels spaart ruim 46% van de Nederlandse huishoudens Air Miles.

TDA
TDA staat al bijna 25 jaar bekend als een facilitair contact center voor hoogwaardige klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op het gebied van klantcontact in Nederland. "Kwaliteit in alles wat je doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend bij deze missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze kwaliteit te verbeteren, zo ook binnen onze samenwerking met Air Miles.