Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Ook Air Miles kiest voor TDA!
maandag 6 december 2010
Almere, 6 december 2010 - Na een intensieve en pragmatische
tenderprocedure heeft Loyalty Management Nederland B.V, Telecom Direct
Almere B.V. (TDA) uitgekozen als business partner voor diverse
klantcontactprocessen van het loyaliteitsprogramma Air Miles. In haar
zoektocht was Air Miles met name op zoek naar een partij die haar
klanten structureel de beste kwaliteit biedt. In TDA vonden zij die
partner. De filosofie van Air Miles en TDA over kwalitatief hoogwaardig
klantcontant sluit naadloos aan, hetgeen resulteerde in het uitspreken
van het vertrouwen in elkaar. Beide partijen hebben dat geformaliseerd
in een meerjarige samenwerkingsovereenkomst.
Samenwerking
Robbert Visser, Manager Partners & Marketing van Air Miles: "Doel van
Air Miles is het maximaliseren van de klantwaarde van de bedrijven die
deelnemen aan het Air Miles programma. Een kwalitatief hoogstaande
klantenservice is van belang voor de tevredenheid van onze spaarders en
maakt daarmee Air Miles als marketinginstrument effectiever voor onze
partners. Met TDA menen wij een professionele en enthousiaste partner
te hebben gevonden die de gewenste kwaliteit van service kan bieden"
Cokky Bosman, directeur TDA: "Wij zullen met veel plezier de
werkzaamheden voor de Air Miles klantenservice gaan starten. Wij
verheugen ons op de samenwerking met een hele professionele en in de
omgang zeer plezierige partner als Air Miles. Net als wij heeft Air
Miles kwalitatieve dienstverlening en oprechte aandacht voor haar
klanten hoog in het vaandel staan."
Ondertekening door Robbert Visser, Manager Partners & Marketing Air
Miles & Cokky Bosman, directeur TDA
Air Miles
De Nederlandse Air Miles organisatie, Loyalty Management Netherlands
B.V., is in 1994 opgericht door onder andere Albert Heijn, Shell en
V&D. Air Miles heeft een ware marketingrevolutie teweeggebracht in
Nederland door het oude begrip "spaarprogramma" om te bouwen tot een
volledig elektronisch Coalition Database Marketing concept. Inmiddels
spaart ruim 46% van de Nederlandse huishoudens Air Miles.
TDA
TDA staat al bijna 25 jaar bekend als een facilitair contact center
voor hoogwaardige klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op
het gebied van klantcontact in Nederland. "Kwaliteit in alles wat je
doet!" is de bedrijfsgarantie die wij aan onze klanten bieden. Passend
bij deze missie zoeken wij voortdurend naar mogelijkheden om onze
kwaliteit te verbeteren, zo ook binnen onze samenwerking met Air Miles.