Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

"Email staakt nooit." Bedrijfsleven neemt geen risico en kiest voor de digitale Kerstkaart.

07-12-2010 ­ Er wordt gesproken over een mogelijke driedaagse staking op 8,9 en 10 december als er geen akkoord kan worden bereikt tussen de vakbonden en TNT Post. Uit onderzoek van Ematters blijkt dat veel van de ondernemers geen enkel risico willen lopen en hun Kerstboodschap daarom digitaal gaan uitdragen. Hun argumenten: zekerheid dat de boodschap aankomt, kostenefficiënt en door personalisatie, geluid en bewegend beeld ook ontzettend leuk. De digitale kerstkaart, maakt dit jaar definitief zijn opmars in de zakelijke markt.

De huidige email marketing technieken maken verregaande personalisatie mogelijk en bieden nu een uitstekend alternatief voor de prijzige papieren kerstkaart. De kerstboodschap is in zijn geheel aan te passen aan de ontvanger, op basis van elk beschikbaar databasegegeven. Niet alleen een nette aanhef, maar ook kan op eenvoudige wijze het thema van de kerstkaart worden aangepast aan bijvoorbeeld het geslacht. Tutoyeren of vousvoyeren? Een extra attentie voor hele bijzondere relaties? Vallende sneeuwvlokken? Kerstmuziek? Uw creatieve kerstboodschap kan nu met een simpele druk op de knop worden geregeld.

Het bureau voor Digital Direct Marketing Ematters gebruikt deze technieken al tijden op en voor haar klanten, maar springt nu met de website www.digitalekerstkaart.nl handig in op de aankomende Kerstgekte. Wouter Theijsmeijer, algemeen directeur van Ematters, zegt: "Met deze actie willen wij laten zien hoe eenvoudig doch persoonlijk een email kan zijn met de kerst. Een digitale kerstkaart is een zeer aantrekkelijk alternatief of leuke aanvulling op de reguliere 'papieren' kerstkaart."

Ematters is een Digital Direct Marketing bureau dat email en zoekmachine marketing diensten voor haar klanten verzorgd. Het businessmodel E=DM © verzekert klanten van Ematters van online succes, interactie met de gebruiker en een duidelijke aanwezigheid op het Internet.