CDG Europe BV


SafeNet Nederland neemt SafeWord RMA Service over

8-12-2010
SafeNet Nederland neemt SafeWord RMA Service over per 1 jan. 2011. Dit geldt zowel voor SafeWord resellers als klanten. SafeWord is zowel onder de merknaam SafeNet, Aladdin als Secure Computing verkocht.

Voor RMA afhandeling van defecte SafeWord tokens kunt u zich per 1 januari 2011 exclusief wenden tot SafeNet's Customer Connection Center.

Hiermee is SafeNet in staat haar service niveau te verbeteren. Doordat RMA afhandeling centraal in Nederland en direct tussen klant en leverancier plaatsvindt, zijn de vervangende tokens sneller in huis en worden support calls geëlimineerd.

Vanaf 1 januari 2011 vervalt Azlan Zoetermeer als RMA Service afhandelaar en kunt u terecht bij SafeNet's Customer Connection Center.

Lopende RMA aanvragen worden tot eind 2010 door ons behandeld, na 1 januari 2011 kunnen wij uw RMA aanvraag helaas niet meer behandeling nemen en verwijzen wij u naar onderstaande SafeNet procedure. Om die reden is het belangrijk om deze informatie direct door te sturen aan uw SafeWord Service Desk.

Nieuwe procedure
Voor externe communicatie of het aanpassen van eigen Service Desk informatiesystemen kunt u hier de nieuwe contactgegevens en een uitleg van de nieuwe procedure vinden (zowel online als downloadbaar):