Engel & Colfield gaat verder onder de naam Mister Stevens

09/12/2010 17:10

Mister Stevens

Engel & Colfield, het toonaangevende bureau in gastvrijheidsbeleving gaat verder onder de naam Mister Stevens. Reeds 4 jaar zet zij de trend van gastvrijheid binnen organisaties op de kaart. Klant- en servicegerichtheid is één van de grootste thema's binnen de Westerse economie en in de afgelopen jaren hebben reeds meer dan 100 bedrijven de metafoor van de gastvrijheidsector ingezet om te veranderen in een servicegerichte organisatie. De gastvrijheid van de horeca en horeca iconen worden ingezet bij de trainingsconcepten van Mister Stevens voor het Nederlandse bedrijfsleven en publieke organisaties.

Engel & Colfield is opgericht door onder meer David Crouwel en heeft het huidige succes een verder vervolg weten te geven door de marktleider in klantbeleving, Integron, als aandeelhouder naar binnen te halen. In 2011 zal het bedrijf zich verder ontwikkelen als de partij die de klant in Nederlandse organisaties op de kaart zet als gewaardeerde gast, die warm en waardevol wordt bediend.

Over de organisatie Mister Stevens

Servicegericht zijn zit in de genen van de mens. We worden ermee groot gebracht en we brengen er onze kinderen mee groot. Hoe belangrijk het ook is, in het bedrijfsleven is men niet altijd bewust van de gastvrijheidprincipes, het is niet meer de hoogste prioriteit of het wordt zelfs vergeten. Om dit te veranderen en om binnen organisaties anders denken en acteren voor elkaar te krijgen is emotioneel prikkelen de meest effectieve manier. Voor de organisatie Mister Stevens is Service by Nature het vertrekpunt voor alles zij doet. Geen klantgerichtheidtrainingen door consultants, geen procesontwerp door adviesbureaus. Nee, de organisatie voelt de energie wanneer vanuit het gastdenken de emotionele verbinding met de gast wordt gemaakt. Kijk voor meer informatie over Mister Stevens op de website www.misterstevens.nl.





http://www.misterstevens.nl/