Ingezonden persbericht


(Bijgevoegde foto: midden met award Anne-Meine Gramsma, sales director Newtel Essence. Daaromheen Avaya medewerkers.)

NEWTEL ESSENCE DOOR AVAYA UITGEROEPEN TOT CONTACTCENTER LEADER 2010

Vianen, 9 december 2010 - Tijdens het Avaya Business Partner event in Fort Voordorp in Groenekan is Newtel Essence door Avaya uitgeroepen tot Contactcenter Leader in Nederland voor contactcenter oplossingen in het enterprise segment.

Newtel Essence heeft de Contactcenter Leader award ontvangen omdat het bedrijf zich ook in 2010 heeft gemanifesteerd als koploper door de realisatie van projecten, inclusief een succesvolle positionering van Avaya's Next Generation Contactcenter oplossingen bij nutsbedrijven en banken.

Sales Director van Newtel Essence, Anne-Meine Gramsma, zegt zeer blij te zijn met de award. Het bewijst dat het bedrijf nog steeds koploper is op het gebied van conctactcenter oplossingen en een strategisch partner voor Avaya. Ook in 2010 heeft Newtel Essence laten zien met innovatieve oplossingen te komen waar de markt mee verder kan. Een goed voorbeeld is 'Profiles', een door Newtel Essence ontwikkelde Avaya oplossing die is gebaseerd op gebruikersprofielen waardoor beheer, en daarmee kosten, aanzienlijk verminderen. Gramsma: 'onze kennis om applicaties bij klanten naadloos te laten integreren met Avaya oplossingen, heeft zeker een rol gespeeld en heeft er voor gezorgd dat wij ook in 2010 grote Avaya projecten succesvol hebben geïmplementeerd.' Daarnaast ziet Gramsma het verkrijgen van de award ook als erkenning voor de knowhow van het bedrijf en de inzet van haar medewerkers.'

John van der Velden, Managing Director van Avaya Nederland: 'Newtel Essence expertise om bij bedrijven applicaties met toegevoegde waarde succesvol te implementeren, is voor ons belangrijk voor het verder versterken van Avaya's marktpositie in Nederland. De Contactcenter Leader award 2010 hebben ze dan ook terecht verdiend.'

+++

Over Newtel Essence
Newtel Essence, 100% onderdeel van KPN, richt zich in de Benelux op organisaties die hun kennis over en communicatie met hun klanten en/of zakenpartners willen optimaliseren. Newtel Essence combineert in haar (online) klantcontact managementoplossingen zowel data- als telecommunicatietechnologie. Service speelt hierbij een belangrijke rol. Daarnaast levert Newtel Essence de servicenummers 0800/0900/088/1400 als toegang tot contact centers. Voor meer informatie: www.newtelessence.com
Noot voor redacties

Voor meer informatie (

Ingezonden persbericht