Ingezonden persbericht


Persbericht

Veiling voor autoreparatie en -onderhoud voorziet in grote behoefte bij zowel autobranche als consument

Stichting Blij dat ik Rij heeft twee weken geleden Online Autoservices in Nederland mogelijk gemaakt. Op de website van Blij dat ik Rij (blijdatikrij.nl) kunnen consumenten opdrachten plaatsen voor het laten uitvoeren van werkzaamheden aan hun voertuig. Gerenommeerde bedrijven, lid van BOVAG, Focwa of Vaco kunnen daarop vervolgens bieden. Blij dat ik Rij maakt het voor de consument met dit veilingprincipe gemakkelijker en transparanter.

Inmiddels blijkt al dat Blij dat ik Rij in een grote behoefte voorziet. Vanuit heel Nederland worden opdrachten geplaatst en worden er door de bedrijven die de aanvraag kregen (aan)biedingen gedaan. Verder wordt gretig gebruikgemaakt van de gemaksopties om wensen kenbaar te maken zoals vervangend vervoer, originele onderdelen en specifieke omschrijving van de gewenste producten. En dat terwijl de echte publiekscampagne nog moet beginnen. Initiatiefnemer Benno Nekeman: "Het is een nieuwe en gemakkelijke manier om een garage voor je auto te kiezen. Zowel de autobranche als de consument ziet er de voordelen van in en reageert enthousiast. We breiden snel het netwerk van deelnemende bedrijven uit. Iedereen is blij met het gemak dat de site met zich meebrengt." Stichting Blij dat ik Rij innoveert wat betreft blij rijden in Nederland op de gebieden van gemak, voordeel, veiligheid en duurzaamheid. Stichting Blij dat ik Rij opereert op basis van ideeën en/of suggesties die iedere weggebruiker kan insturen, de zogenaamde `Blijmakers'.

Noot voor de redactie