Ingezonden persbericht



- PERSBERICHT -

Judith Peters nieuwe Head of Nickelodeon Nederland

Amsterdam, 13 december 2010

MTV Networks heeft Judith Peters tot de nieuwe Head of Nickelodeon Nederland benoemd. Judith is al sinds 2008 bij Nickelodeon werkzaam als Marketing Manager Nickelodeon. In haar nieuwe rol is zij eind-verantwoordelijk voor Nickelodeon en daarnaast voor alle initiatieven die MTV Networks onderneemt richting de allerjongste doelgroep.

Judith Peters startte haar carrière in 2003 als Marketing Manager bij Nespresso om vervolgens in 2006 de overstap te maken naar Moët Hennessy als marketeer Moët & Chandon en Dom Pérignon. In 2008 koos zij voor de populaire kinderzender binnen het MTV Networks portfolio.

Na 3 jaar als Marketing Manager verantwoordelijk te zijn geweest voor het merk Nickelodeon, is ze nu eindverantwoordelijk voor alle kinderkanalen van MTV Networks. Judith heeft zowel over Nickelodeon (met de digitale zenders Nick Hits, Nick Jr. En Nick Toons) en het nieuwe programmablok, TeenNick als ook over het te introduceren Kindernet, de dagelijkse leiding.

Vanaf 14 februari introduceert Nickelodeon in de avonduren het speciale programmablok voor tieners, TeenNick. Een blok met succesvolle live-action programma's en nieuwe series. In de loop van 2011 wordt Kindernet gelanceerd. Kindernet biedt kinderen tussen de 3 en 8 jaar het beste van twee ijzersterke kids entertainment merken; Studio 100 en Nickelodeon. Kindernet biedt sterke 'classics' en populaire hedendaagse series en films.


- EINDE PERSBERICHT -