wehkamp.nl steunt 3FM-actie Serious Request

14/12/2010 15:58

wehkamp.nl

ZWOLLE/EINDHOVEN, 14 december 2010 - Na de succesvolle editie in 2009 zal wehkamp.nl ook dit jaar ervoor zorgen dat de drie 3FM-DJ's zich thuis zullen voelen tijdens hun verblijf in het Glazen Huis. Een ploeg medewerkers van wehkamp.nl uit Zwolle is vandaag in Eindhoven gestart met de inrichting van het Glazen Huis en de diverse backstage ruimten. De inrichting van het Glazen Huis is onderdeel van de ondersteuning die wehkamp.nl biedt aan 3FM Serious Request. De DJ's in het Glazen Huis op de Markt in Eindhoven vragen aandacht voor kinderen en in het bijzonder voor kinderen die als gevolg van HIV hulp nodig hebben.

Nauwe samenwerking

wehkamp.nl is sinds de 2009 editie nauw betrokken bij 3FM Serious Request. Tijdens deze editie werd door wehkamp.nl een bedrag van 82.000 euro gedoneerd aan het goede doel. Ook dit jaar worden er weer diverse activiteiten georganiseerd om zoveel mogelijk geld te doneren.

Kindermiddag

Op woensdag 22 december bieden wehkamp.nl en 3FM een aantal kinderen een unieke ervaring in het Glazen Huis. Ruim anderhalf uur lang krijgen zeven kinderen in de leeftijd van 4 t/m 10 jaar de exclusieve toegang tot het Glazen Huis om vermaakt te worden door de DJ's Giel Beelen, Coen Swijnenberg en Gerard Ekdom. Om het feest compleet te maken zullen Josje van K3 en Ralf Mackenbach ook aanwezig zijn. Het plein voor het Glazen Huis zal deze middag speciaal ingericht worden voor families met kinderen. Diverse activiteiten op het plein moeten ervoor zorgen dat ook de wehkamp.nl Kindermiddag een bijdrage zal leveren aan de eindcheque.

wehkamp.nl'wehkamp.nl is met 1,6 miljoen vaste klanten, 95 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen verdeeld over Fashion, Living & Hardware. In 2009 mocht wehkamp.nl 500.000 nieuwe klanten verwelkomen. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl