Glamping Magazine: luxe kamperen voor gezinnen
Den Haag, 14 december 2010
Om de zoektocht naar een gezinsvriendelijke vakantie te
vergemakkelijken, komt de ANWB met Glamping Magazine. Glamping staat
voor glamourous camping. De nieuwe kampeerglossy richt zich op gezinnen
en biedt informatie over luxe huuraccommodaties. Het gaat om campings op
bijzondere kampeerplekken in favoriete vakantielanden. Glamping Magazine
helpt en inspireert kampeerders bij het zoeken naar hun ideale
campingplek.
De ANWB weet uit onderzoek dat gezinnen met jonge kinderen het zoeken
naar een vakantiebestemming als stressvol ervaren. 'Gezinnen willen
zeker zijn van een perfecte locatie, bestemming en huuraccommodatie voor
hun zomervakantie. Men boekt vaak al een half jaar van te voren', zegt
Judith den Boer, hoofdredacteur van het nieuwe ANWB-tijdschrift Glamping
Magazine. Glamping magazine en glampingmagazine.nl zijn de antwoorden op
het zoekgedrag en op de behoefte van luxe kamperen.
Het zoeken via Google naar termen als 'Glamping' en 'Luxe kamperen'
is met meer dan 65% gestegen in 2010 ten opzichte van het jaar ervoor.
Zoektermen als 'tentlodge' en 'safaritent' duiken dit jaar voor
het eerst op in de Google search engine.
Glamping Magazine brengt 641 speciale huuradressen onder de aandacht.
Daarnaast staat de kampeerglossy vol inspirerende reportages, glamorous
spullen, handige reisroutes, eReaders, boeken & apps en de nieuwste
kampeermiddelen.
Glamping Magazine kost ¤2,95 en is vanaf woensdag 15 december
verkrijgbaar bij de boekhandel en Albert Heijn. Glamping Magazine
verschijnt één keer per jaar. Kijk voor meer informatie op
www.glampingmagazine.nl
Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB