Nederlandse vrouw standvastig in keuze voor gezonde lunch

15/12/2010 11:14

Smart & Co

Rotterdam, december 2010- Zet twee vrouwen bij elkaar en ze zullen zich aan elkaar aanpassen, is een veelgehoorde aanname. Zo niet de Nederlandse vrouw. Zij laat zich bij de keuze van gerecht tijdens een lunch buiten de deur niet of nauwelijks beïnvloeden door haar tafelgenoot, meestal een vriendin. Dat blijkt uit een onderzoek gehouden onder ruim 700 vrouwen tussen de 25 en 40 jaar door Valuewait. Maar liefst 73% kiest steevast voor een gezond broodje of een salade, ongeacht wat die vriendin ervan vindt.

Bongo, het beleveniscadeau, speelt handig in op deze trend met de Bongo Healthy Lunch. Hiermee geef je iemand een gezonde lunch voor twee personen cadeau waarbij de ontvanger kan kiezen uit maar liefst35verschillende lunchadressen verspreid door heel Nederland. Het cadeau is bij uitstek geschikt voor vriendinnen, want gezellig bijpraten onder het genot van lekker eten is een favoriete bezigheid onder vrouwen. Naast de Healthy Lunch heeft Bongo meer thema's vriendinnen zoals High Tea, Zoete Zonde, Sauna voor Twee.

Het merk Bongo is al jaren Benelux' nummer één in de markt van beleveniscadeaus. Het biedt alleen al in Nederland ruim 50 verschillende thema's waarmee je voor iedereen een passend cadeau vindt. De thema's varieren van avontuurlijke activiteiten en relaxte wellnessdagjes tot culinaire ervaringen en weekendjes weg.

Bongo is in Nederland verkrijgbaar via www.bongo.nl, in de eigen shops in Amsterdam en Rotterdam en bij retailers als de Bijenkorf, ANWB, Plantage. Het aantal is onlangs uitgebreid met Bruna.





http://www.bongo.nl