Ingezonden persbericht


EMBARGO TOT ZATERDAG 18 DECEMBER, 12.00 UUR

Persbericht Leiden Marketing

Leiden, 17 december 2010

Leiden steunt Serious Request 2010 via sms-actie

Volgend jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Leiden. Om de actie van dit jaar in Eindhoven te steunen, organiseert Leiden een sms-actie. Vanaf 18 december kan men sms'en voor het goede doel en hiermee geweldige prijzen winnen. Van iedere sms gaat de helft naar het goede doel.

Stuur een sms met de prijs van jouw keus naar nummer 1008, steun het goede doel en maak kans op de volgende prijzen:


· Twee entreekaartjes voor de 500ste radioshow van Armin van Buuren in de Branbanthallen in Den Bosch. Dit is inclusief een hotelovernachting, goody bag op de kamer, een rondleiding door de ter plekke gebouwde radiostudio en last but not least: een MEET&GREET met Armin!


· Twee VIP-kaarten voor de nieuwe show van Jochem Myjer met voorafgaand aan de voorstelling een MEET&GREET met Jochem!


· Twee overnachtingen voor twee personen in het centraal gelegen Golden Tulip Hotel, inclusief twee keer een ontbijt, één diner en twee entreekaartjes voor een museumbezoek.


· Uitgebreid diner inclusief bijbehorend wijnarrangement voor twee personen in Restaurant In den Doofpot.


· VIP-ontvangst voor vier personen bij Rijksmuseum van Oudheden met een rondleiding, een kijkje achter de schermen en een leuk aandenken!

De cheque met het totaalbedrag van de opbrengst van deze actie wordt op de laatste dag van Serious Request 2010 op 24 december in Eindhoven door onze ambassadeur Armin van Buuren overhandigd. Tevens zal hij namens Leiden het 'stokje overnemen' voor 2011.

Voor meer informatie over deze actie, zie www.glazenhuisinleiden.nl

Serious Request

Serious Request is een initiatief van de radiozender 3FM. Giel Beelen, Gerard Ekdom en Coen Sijnenberg laten zich zes dagen in het Glazen Huis opsluiten. Tijdens deze zes dagen eten ze niets. Hiermee proberen ze zoveel mogelijk geld in te zamelen voor weeskinderen die door aids hun ouders zijn verloren.


---

Noot voor de redactie.

Ingezonden persbericht