Webwinkel duikt op in winkelstraat

20/12/2010 16:23

Wehkamp B.V.

AMSTERDAM, 20 december 2010 - Online warenhuis wehkamp.nl verraste het winkelende publiek maandag met een eigenzinnige actie in het centrum van Amsterdam. Om de voordelen van online winkelen onder de aandacht te brengen, creëerde een promotieteam voor een aantal consumenten een thuisomgeving midden op straat. In een luxe fauteuil met een warme deken, terrasverwarmer en een bijzettafel inclusief een kop warme chocolademelk kon een aantal gelukkige consumenten met grote korting winkelen via een iPad in het grootste online warenhuis van Nederland.

Jouw cadeauwinkel thuis

'In de periode voor de feestdagen biedt online winkelen bij wehkamp.nl veel voordelen. Zo wordt de online consument niet gehinderd door het koude winterweer, hoge parkeerkosten, drukke winkelstraten en lange rijen voor de kassa, maar kan zijn kerstcadeaus kopen vanuit zijn eigen woonkamer. Een assortiment van zo'n 100.000 artikelen maakt wehkamp.nl tot de grootste Nederlandse cadeauwinkel thuis.

wehkamp.nl'

wehkamp.nl is met 1,6 miljoen vaste klanten, 95 miljoen bezoekers per jaar en circa 5 miljoen zendingen per jaar marktleider in online winkelen en is het grootste online warenhuis van Nederland. Het assortiment bestaat uit zo'n 100.000 artikelen verdeeld over Fashion, Living & Hardware. In 2009 mocht wehkamp.nl 500.000 nieuwe klanten verwelkomen. De merkwaarden van wehkamp.nl -actueel, verrassend, eigenzinnig en betrokken- zijn leidend bij de keuzes die gemaakt worden in het assortiment, de services, de prijsstelling en de communicatie en komen in alle onderdelen van de winkelformule terug.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.