Productschap Vis
Versmarketeer 2011 zoekt kandidaten
Versmarketeer 2011 zoekt kandidaten Vanaf vandaag, 17 december 2010, is
het mogelijk kandidaten te nomineren voor de verkiezing van
'Versmarketeer van het jaar' die in 2011 voor de derde keer plaatsvindt
is gestart. Voor nominatie komen in aanmerking ondernemers, marketeers
en communicatieprofessionals die een voortrekkersrol vervullen in de
versmarketing. Het doel is het bevorderen van de kennis over en de
toepassing van de marketing van versproducten. In december verschijnt
in samenwerking met Marketing Tribune het magazine Versmarketeer.
Kandidaten kunnen tot 19 februari worden aangemeld op
www.versmarketeer.nl.
Onderscheidende versmarketing biedt ondernemers in de agri- en
foodbusiness reële kansen voor een sterkere positie op markten in
binnen- en buitenland. De jaarlijkse toename van het aantal
versmarketeers onderschrijft deze zienswijze. Geïnspireerd door de
marktvraag zetten zij hun dienst, product of bedrijf in de markt door
unieke en relevante toegevoegde waarden te creëren rond thema's als
local for local, duurzaam, beleving, gemak of genieten. De resultaten
van hun inspanningen tonen aan dat het niet om nodeloze kosten gaat
maar om verantwoorde investeringen. Versmarketeer 2009 Paul Roetenberg
van Frederique's Choice en Versmarketeer 2010 Henk Scheele van de
Hoeksche Hoeve kunnen dit uit eigen ervaring beamen.
Versmarketeer is een initiatief van:
o Delta Focus, organisatie-adviesbureau;
o Mirakuleus, ontwerp en communicatie;
o sense marketing & more, adviesbureau voor strategische marketing en
communicatie.
Partners van Versmarketeer 2011 zijn Rabobank, FloraHolland,
GroentenFruit Bureau, Visbureau, Zicht online, Kennisalliantie, Syntens
en Marketing Tribune.
Meer informatie vindt u op www.versmarketeer.nl.