Productschap Vis


Versmarketeer 2011 zoekt kandidaten

Versmarketeer 2011 zoekt kandidaten Vanaf vandaag, 17 december 2010, is het mogelijk kandidaten te nomineren voor de verkiezing van 'Versmarketeer van het jaar' die in 2011 voor de derde keer plaatsvindt is gestart. Voor nominatie komen in aanmerking ondernemers, marketeers en communicatieprofessionals die een voortrekkersrol vervullen in de versmarketing. Het doel is het bevorderen van de kennis over en de toepassing van de marketing van versproducten. In december verschijnt in samenwerking met Marketing Tribune het magazine Versmarketeer. Kandidaten kunnen tot 19 februari worden aangemeld op www.versmarketeer.nl.

Onderscheidende versmarketing biedt ondernemers in de agri- en foodbusiness reële kansen voor een sterkere positie op markten in binnen- en buitenland. De jaarlijkse toename van het aantal versmarketeers onderschrijft deze zienswijze. Geïnspireerd door de marktvraag zetten zij hun dienst, product of bedrijf in de markt door unieke en relevante toegevoegde waarden te creëren rond thema's als local for local, duurzaam, beleving, gemak of genieten. De resultaten van hun inspanningen tonen aan dat het niet om nodeloze kosten gaat maar om verantwoorde investeringen. Versmarketeer 2009 Paul Roetenberg van Frederique's Choice en Versmarketeer 2010 Henk Scheele van de Hoeksche Hoeve kunnen dit uit eigen ervaring beamen.

Versmarketeer is een initiatief van:
o Delta Focus, organisatie-adviesbureau;
o Mirakuleus, ontwerp en communicatie;
o sense marketing & more, adviesbureau voor strategische marketing en communicatie.

Partners van Versmarketeer 2011 zijn Rabobank, FloraHolland, GroentenFruit Bureau, Visbureau, Zicht online, Kennisalliantie, Syntens en Marketing Tribune.

Meer informatie vindt u op www.versmarketeer.nl.