Philips
Over passies praten onder het genot van een kop koffie werkt zowel online als
offline
21 december, 2010
Eerste offline Senseo koffiemoment met Danie Bles levert bijzondere
kerstoutfits op.
Amsterdam - SenseoNL, het platform van Senseo® op Facebook, is sinds de
start in oktober snel gegroeid en heeft momenteel meer dan 6700
Nederlandse fans. Via dit platform kunnen mensen met elkaar praten over
wederzijdse passies, zoals muziek, boeken en mode. Een aantal bekende
Nederlanders is als `connector' op het platform actief om met fans van
gedachten te wisselen over hun persoonlijke passie. Voor `boeken' is
Susan Smit op SenseoNL te vinden en Danie Bles praat met fans over
mode. Op het platform zijn nu al dagelijks de meest uiteenlopende
gesprekken gaande. Naast dat gelijkgestemden elkaar online vinden,
faciliteert Senseo ook offline koffiemomenten voor de Facebook-fans om
onder het genot van een kop Douwe Egberts Senseo koffie met de
connector en anderen door te praten over een specifiek onderwerp.
Koffiemomenten: offline passies delen
Senseo® van Philips en Douwe Egberts, brengt mensen ook offline bij
elkaar. Zo vond er vorige week, samen met styliste Danie Bles een
workshop styling plaats voor een selectie Facebook-fans. Via een actie
op SenseoNL konden fans een zwart Supertrash jurkje aanvragen. Tijdens
de workshop diende het jurkje als basisstuk en werden de deelneemsters
onder het genot van een kop Senseo koffie geïnspireerd tot het
verfraaien van het basisjurkje met persoonlijke tips en adviezen van
Danie Bles. Aan het eind van deze succesvolle middag werd één jurkje
verkozen tot mooiste exemplaar. De door Danie geselecteerde winnares
ontving van Philips het nieuwste model Senseo Viva Cafe.
Binnenkort zullen er meer koffiemomenten volgen met onder andere
artiest Horace Cohen en zangers Dewi Pechler.
Connectors en hun passies
Op SenseoNL kan momenteel over vier verschillende passies gesproken
worden. Elk onderwerp heeft zijn eigen `connectors' en zij reageren
vanuit hun expertise op berichten van de Facebook-fans. Voor het
onderwerp literatuur zijn schrijfsters Susan Smit en Judith Visser de
`connectors'. Stylistes Danie Bles en Maartje van de Broek geven
modetips en over het onderwerp films zijn de `connectors' Horace Cohen
en Regina Romeijn op facebook actief. Zangeres Dewi Pechler en
jazz-zangeres Kristel de Haak spreken op het platform over hun gedeelde
passie muziek.
Het platform is een organisch geheel en past bij het consumenteninzicht
dat mensen graag over hun wederzijdse interesses spraken onder het
genot van een goede kop koffie. In de toekomst wordt het platform
verder uitgebreid met nieuwe passies en `connectors'.
Het platform kun je hier bekijken. Initiatiefnemer van het platform is
Senseo® (Philips en Douwe Egberts).
---
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Saskia Maas
PR manager, Philips Consumer Lifestyle
Email: saskia.maas@philips.com
Tel: 040-2785030
Voor consumentenvragen over dit product kun u ons bereiken op
0800-0230076 (gratis) of via www.support.philips.com
---
Over Koninklijke Philips Electronics N.V.
Koninklijke Philips Electronics N.V. (NYSE: PHG, AEX: PHI) is een
onderneming met een veelzijdig aanbod op het gebied van gezondheidszorg
en welzijn, dat gericht is op verbetering van de kwaliteit van leven
van mensen door middel van tijdige innovaties. Als toonaangevende
onderneming op het gebied van gezondheidszorg, lifestyle en lighting
integreert Philips technologieën en design in op de mens gerichte
oplossingen, die zijn gebaseerd op diepgaand inzicht in de wensen en
behoeften van de klant en zijn merkbelofte van "sense and simplicity".
Philips heeft wereldwijd circa 116.000 werknemers in dienst, verspreid
over meer dan 60 landen. Met een omzet van EUR 23 miljard in 2009 is de
onderneming marktleider op het gebied van cardiale zorg, acute zorg en
thuiszorg, energiezuinige verlichtingsoplossingen en nieuwe
verlichtingstoepassingen, alsmede lifestyle-producten voor persoonlijk
welzijn en amusement, met een sterke leidende positie op het gebied van
Flat-TV, scheerapparaten en haartrimmers, portable entertainment en
mondverzorgingsproducten.
Meer informatie over Philips vindt u op www.philips.nl/nieuwscentrum
---
Over Sara Lee (Douwe Egberts)
Elke dag opnieuw maakt Sara Lee (NYSE: SLE) wereldwijd miljoenen
consumenten en klanten blij. De onderneming beschikt over een van de
meest geliefde en vooraanstaande productassortimenten ter wereld, met
haar innoverende en vertrouwde merken voor voeding, drank, huishoud- en
lichaamsverzorgingsproducten, waaronder Douwe Egberts, Pickwick,
Senseo, Sanex en Ambi Pur. Samen zijn deze merken goed voor een
jaaromzet van ongeveer $ 13 miljard, gespreid over zo'n 180 landen.
Sara Lee telt wereldwijd 41.000 werknemers. Het meest recente nieuws en
meer informatie over Sara Lee en haar merken zijn te vinden
op www.saralee.com.