Otoucho bundelt krachten met Koninklijke Horeca Nederland


NAALDWIJK, 20101221 -- Koninklijke Horeca Nederland (KHN) is ervan overtuigd dat Otoucho, de digitale menukaart, de toekomst heeft. Door de krachten van beide partijen te bundelen, kan de horeca op een vertrouwde manier met haar tijd mee blijven gaan. Op de komende Horecava in januari pakken KHN en Otoucho samen groots uit om de Nederlandse horeca voor te bereiden op de toekomst.

Toekomst van de Nederlandse horeca
In de horeca is het proces van bestellingen opnemen nog nooit veranderd. Altijd is er een bediende van de bar naar de tafel gelopen om de bestelling op te nemen, tot nu. De toekomst van de Nederlandse horeca biedt de gast meer persoonlijke aandacht. De gast bestelt via de digitale menukaart, waardoor het personeel meer tijd heeft om die extra aandacht te geven. Het gastheerschap krijgt zo zijn betekenis weer terug.

Hugo Maat, Innovatie- en Kennismanger van Koninklijke Horeca Nederland: "Otoucho speelt feilloos in op de digitalisering van de maatschappij en de toenemende informatiebehoefte van mensen die zelf `in control' willen zijn." Gabriël van der Kruijk, één van de grondleggers van Otoucho, vult hem aan: "Je ziet het in alle branches, denk aan geldautomaten, zelfbedieningstankstations, het zelf inchecken van bagage op de luchthaven of zelf je boodschappen scannen en afrekenen in de supermarkt. Met Otoucho gaat de horeca mee in de groeiende behoefte aan selfservice."

Otoucho op de Horecava
Otoucho is tijdens de Horecava in januari te zien op de stand van Koninklijke Horeca Nederland, Kassanet Pieterse, unTill Horeca Automatisering, Index Hospitality Systems, Horecat, Settler Unitouch en Douwe Egberts. Voor leden van KHN is er ook nog een primeur. De speciaal ingerichte VIP Ledenlounge is voorzien van Otoucho schermen, waar leden de digitale menukaart live kunnen ontdekken en ervaren.

Succes door samenwerking
Otoucho dankt zijn succes aan de nauwe samenwerking met horecaondernemers, toeleveranciers en andere horeca gerelateerde partners. Theo van Zuijlen van Kassanet Pieterse: "De samenwerking met Otoucho is een echte win-win, waarbij de echte winst bij de klant ligt." Arjan Mul van unTill denkt er net zo over: "Otoucho creëert meerwaarde voor unTill Horeca Automatisering en blijkt in de praktijk succesvol." Moniek van Bekkum van Staal Rotterdam: "Wij bedienen dagelijks veel zakelijke gasten die snelheid en service enorm belangrijk vinden. Otoucho is een goede aanvulling om ook op de drukste momenten ons kwaliteitsniveau te kunnen handhaven." Hugo Maat van Koninklijke Horeca Nederland sluit af: "Omdat Otoucho gemak en beleving voor de gast combineert met ontzorging van de ondernemer, kan men onbezorgd genieten." De manier waarop Otoucho is verweven in alle facetten van de horeca, toont aan dat de digitale menukaart de toekomst heeft.