Ingezonden persbericht


Persbericht

"Ik ga mensen blij maken"
Tatjana positief het nieuwe jaar in

Hoofddorp, 22 december 2010 - Een bewogen jjaar was het voor Tatjana Simic. Ze werd in de steek gelaten door de liefde van haar leven en huilde daar openlijk over op televisie. Exclusief aan glamourblad Beau Monde vertelt Tatjana hoe zij uitkijkt naar 2011. '2011 wordt mijn jaar, met werk, vreugde, applaus. En liefde.'

Tatjana Simic (47) is aan het opkrabbelen na haar verbroken relatie met zakenman Ronny Rosenbaum. 'Iedere traan die ik laat brengt me een stukje verder, maar ik vond het vreselijk dat ik zelfs op tv moest huilen.'

Nieuwe start
Ze bracht een single uit, 'Ga nu maar', waarmee ze wil onderstrepen dat zij hem loslaat. Weer een relatie van twee jaar voorbij, weer een nieuwe start. In Beau Monde legt ze uit waarom het toch steeds mis gaat in de liefde: 'Ik leg de lat enorm hoog, dat is mijn probleem. En ik wil in een relatie altijd merken dat iemand me nodig heeft, dat is een lastige kant. Ik moet nog groeien. Voldoende liefde voor mezelf voelen om te weten dat als iemand me niet nodig heeft, dat-ie me dan nog steeds even aardig kan vinden.'

Geen kindje
Dat Tatjana weer alleen door het leven gaat, wijdt ze voor een deel aan haar wispelturigheid. 'Ik ben een fladderaar, onrustig. Verantwoordelijkheden zijn me wel eens te zwaar. Misschien is dat de reden dat ik nooit aan een kindje begonnen ben. Omdat ik altijd de angst had dat ik niet met een man zou blijven. Later dacht ik: voor een kindje schijn je alles over te hebben. Nu ben ik zevenenveertig en kan het niet meer. Soms vind ik dat best wel erg.'

Taak van God
Maar het is niet aan Tatjana besteed om bij de pakken neer te gaan zitten. Positief kijkt ze uit naar het nieuwe jaar. 'Mijn grote doel in 2011 is mensen blij maken. Ik leef niet voor niets. Ik heb een taak, die God mij gegeven heeft, om de talenten te gebruiken die ik heb gekregen. Ik voel het als een plicht om mensen te helpen, om ze blij te maken.'

De nieuwe Beau Monde ligt vanaf 22 december in de winkel. Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital = Sanoma Media Netherlands Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital gaan per 5 april 2011 één naam hanteren: Sanoma Media Netherlands. Sanoma Media is met haar publiekstijdschriften, custom media magazines, events, websites, mobiele sites, mobiele apps en iPad apps het grootste Mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma Media bereikt met al haar media circa 90% van de Nederlandse bevolking (13+) en 80% van alle internetters (13+) in Nederland.

Sanoma heeft een rijk portfolio met meer dan 100 uiteenlopende A-merken waaronder AutoWeek, Donald Duck, delicious., Flow, Kieskeurig.nl, Libelle, Margriet, NU.nl, Viva, Vrouwonline.nl, SchoolBANK.nl en Startpagina.nl.

Meer informatie over Sanoma Uitgevers en Sanoma Digital vind je op www.sanoma-uitgevers.nl of www.sanomadigital.nl.

Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomaNL
Noot voor redacties


Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (