Hoge mate van klanttevredenheid bij StepStone Solutions


LEIDEN, 20101223 -- StepStone Solutions scoort hoog op klanttevredenheid. Dit blijkt uit onderzoek naar Talent Management oplossingen van Bersin & Associates, een onafhankelijke onderzoeks- en adviesorganisatie. Het onderzoek van Bersin & Associates meet klanttevredenheid op 4 belangrijke dimensies: kwaliteit van het product, implementatie, service en business partnerships. De klanten van StepStone Solutions zijn bovengemiddeld tevreden.

In dit deel van het onderzoek, dat ingaat op klanttevredenheid, zijn 17 aanbieders van Talent Management oplossingen door hun klanten beoordeeld. "We zijn erg tevreden dat we opnieuw een hoge plaats hebben behaald in dit betrouwbare onderzoek naar klanttevredenheid," aldus Sander Kerkhoffs, Country manager Nederland, StepStone Solutions. "Klanttevredenheid wordt bij StepStone Solutions steeds vaker gebruikt als Key Performance Indicator. Wij combineren dit resultaat met ons eigen 2-jaarlijkse onderzoek naar klanttevredenheid en gebruiken dit als basis voor onze strategie en processen. Alhoewel we altijd proberen onszelf te verbeteren, geeft onze huidige groei en goede positie op gebied van klantbehoud aan dat onze focus op klanttevredenheid de juiste is."

"Nu de markt voor Talent Management zich meer en meer vestigt, zien we steeds meer leveranciers die volledig geïntegreerde Talent Management systemen aanbieden op een internationale schaal," aldus Josh Bersin, voorzitter en CEO bij Bersin & Associates. "Vanwege StepStone Solutions' wereldwijde footprint, complete dienstenportfolio en toewijding aan klanttevredenheid, heeft het marktaandeel een sterke groeipotentie."





Ingezonden persbericht