BIASS lanceert grootste Belgische marktonderzoek naar ICT-behoeften

23/12/2010 16:59

Partners In Marketing

Rotselaar, 23 december 2010 - BIASS is gestart met een breedopgezet marktonderzoek in België om de ICT-behoeften van de KMO-markt in kaart te brengen. Het onderzoek kadert in de commerciële strategie van BIASS om zich stevig in de KMO-markt te verankeren en heeft tot doel de noden en wensen van de Belgische KMO's te inventariseren.

BIASS (Belgian Informatics Association) is een organisatie van onafhankelijke IT-vakhandels die zich richten op KMO's en organisaties tot 75 werkplekken. Dankzij de samenwerking van BIASS in Euronics Belgium - een groepering met een omzet van meer dan 320 miljoen euro - maakt dit van BIASS meer dan ooit de grootste professionele IT-groepering in het land, die zeer sterk staat op vlak van consultancy, hard- en software, netwerk-, internet- en totaaloplossingen.

Gedurende de afgelopen jaren breidde BIASS zijn expertise op het vlak van ICT-oplossingen voor een B2B-omgeving gevoelig uit en versterkte de organisatie zijn focus op de KMO-markt. In combinatie met de langetermijnrelaties die BIASS met zijn klanten uitbouwt, beantwoordt de organisatie perfect aan de specifieke ICT-behoeften van de Belgische KMO's. Dankzij een kwalitatieve dienstverlening, professionele werkwijze en sterke klantenbetrokkenheid groeide BIASS uit tot het grootste netwerk van onafhankelijke ICT-verdelers. Zo biedt BIASS niet enkel het beste advies, maar ook de beste oplossing voor alle ICT-vragen.

De ICT-sector is vandaag volop in beweging en kenmerkt zich door steeds snellere innovatiecycli. Iedereen erkent dat de ICT-infrastructuur een belangrijke basis vormt voor iedere professionele organisatie en bijgevolg neemt het gebruik van ICT verder toe in de zakelijke markt. Deze ongekende groei noodzaakt BIASS om de markt pro-actief te bewerken. De sector wordt namelijk overspoeld met nieuwe applicaties en gevirtualiseerde ICT-middelen. BIASS is erg benieuwd hoe KMO's hiermee omgaan en organiseert het grootste Belgische onderzoek inzake IT-behoeften van de Belgische KMO's en organisaties. De organisatie werkt voor dit marktonderzoek samen met de specialisten van Partners In Marketing.

Het online onderzoek loopt nog tot maart 2011. De link naar de vragenlijst is terug te vinden op de website van BIASS (www.biass.be). Deelnemende KMO's ontvangen een rapport met de onderzoeksresultaten. Bovendien maken ze kans om een schitterende iPad te winnen.

.................................

De leden van Biass zijn:

Accel, Adenti, Bits & Bytes, C&N, Capito, Comcon, ConXion, Coppens Computercenter, Datarex, De Volder, Derco Systems, Devocom, DMDnet, Easy-M, IBS Consulting, Intercare, Interlight, IT-Care, Lipa Datacenter, Microcomputing, Microstar, Multiplies, Netcon, Silicon Group, Softinno, Solutions Haacht, TPS Informatic en Trade and Training.

Meer info kan u vinden op www.biass.be

................................

Aan de redactie:

Voor meer informatie en verzoeken tot interviews, gelieve contact op te nemen met:

Partners In Marketing

Kristel Damen

Koning Leopoldlaan 32

3920 Lommel

011 54 70 38

kristel.damen@partnersinmarketing.eu

Opgelet: tussen kerst en nieuwjaar is ons kantoor gesloten, maar kan u altijd een email sturen naar Werner Bullen (werner.bullen@partnersinmarketing.eu).

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel