Gemeente Oldebroek


Besluiten & Plannen uit het gemeentenieuws van dinsdag 28 december 2010

TIJDELIJKE VERKEERSMAATREGELEN

Het college van burgemeester en wethouders heeft besloten:
-op woensdag 29 december 2010, gedurende de jublileumbijeenkomst van Van Werven B.V., eenrichtingsverkeer vast te stellen op de Verlengde Looweg, met dien verstande dat het verkeer vanaf de Zuiderzeestraatweg de Verlengde Looweg in mag rijden en de Verlengde Looweg kan verlaten via de Bovenheigraaf, het Bovenpad of de Hogenbrinkweg; en op de Hogenbrinkweg, met dien verstande dat het verkeer de Hogenbrinkweg in mag rijden vanaf de Verlengde Looweg en kan verlaten via de Zuiderzeestraatweg.

INGEKOMEN AANVRAGEN VOOR EEN OMGEVINGSVERGUNNING
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat zij de volgende aanvragen voor een omgevingsvergunning, waarbij de reguliere voorbereidingsprocedure van toepassing is, hebben ontvangen voor het:
-plaatsen van een tijdelijke woonunit, Elzenweg 24 in Oldebroek (269201002766 - 16 december 2010);
-verbouwen van de kleedkamers VSCO sportpark de Heugte, Zwarteweg 15 in Oosterwolde (269201002768 - 16 december 2010);
-oprichten van een dubbele garage met berging, Bovendwarsweg 89 in Oldebroek (269201002772 - 17 december 2010);
-aanleggen van een uitrit, Schippersland 1 in Oldebroek (26920102773 - 18 december 2010);
-vernieuwen en vergroten van een drinkwaterproductiebedrijf, Stationsweg 132A in Wezep (269201002775 - 21 december 2010);
-plaatsen van een aanbouw aan de woning, Bovendwarsweg 78 in Oldebroek (269201002776 - 20 december 2010);
-oprichten van 26 woningen, de Hagen 46 t/m 78 en Schippersland 2 t/m 18 in Oldebroek (269201002777 - 20 december 2010);
-oprichten van 6 twee onder één kap woningen, Westerakker 7 t/m 13 en Vosbergen 27 en 29 in Oldebroek (269201002778 - 20 december 2010);
-kappen van 5 bomen, Wezenwegje ongenummerd in Oldebroek (269201002779 - 22 december 2010). R e c t i f i c a t i e

-voor het kappen van 65 eiken (dunning), de Egge, de Sikkel, de Riek, de Schoffel en de Ploeg in Wezep (269201002763 - 14 december 2010).

Het dossiernummer en de datum van binnenkomst staan tussen haakjes achter de aanvraag vermeld. Deze bekendmaking is bedoeld als informatie over de nog te behandelen aanvragen. Be­langhebbenden worden hiermee in de gelegenheid gesteld kennis te nemen van de inhoud van de aanvragen. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

VERGUNNINGEN

(besluiten waartegen bezwaar mogelijk is)


*van college B en W

VERGUNNINGEN/TOEKENNINGEN WONINGWET

BOUWVERGUNNING
Burgemeester en wethouders hebben bouwvergunning verleend voor het:
-oprichten van een bedrijfshal met een bedrijfswoning, Elzenweg 11 in Oldebroek (269201002559 2e fase - 17 december 2010);
-oprichten van een bedrijfshal met een bedrijfswoning, Elzenweg 24 in Oldebroek (26920102562 2e fase - 17 december 2010);
-oprichten van 12 woningen, Zuiderzeestraatweg 171/173 in Oldebroek (269201002567 - 20 december 2010).

KENNISGEVING BESCHIKKING WET ALGEMENE BEPALINGEN OMGEVINGSRECHT - REGULIERE VOORBEREIDINGSPROCEDURE

OMGEVINGSVERGUNNING
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat zij de volgende omgevingsvergunningen, hebben verleend voor het:
-plaatsen van een kozijn, Ampèrestraat 26 in Wezep (269201002679 - 22 december 2010).

Het dossiernummer en de datum van verzending staan tussen haakjes achter de aanvraag/melding vermeld. Voor meer informatie kunt u, op werkdagen tijdens openingsuren, contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen 6 weken na genoemde datum tegen dit besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift moet uw naam en adres bevatten, duidelijk maken tegen welk besluit u bezwaar maakt en gemotiveerd, gedateerd en ondertekend zijn. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek, postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. In afwachting van een beslissing op het bezwaarschrift kan schorsing van het besluit of een andere voorlopige voorziening worden gevraagd bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, postbus 205, 7200 AE te Zutphen. Daarvoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd.

BOUWVERGUNNING MET ONTHEEFING
Burgemeester en wethouders hebben bouwvergunning verleend voor het:
-K.P.N. B.V., Zuiderwijkweg nabij 2 in Oosterwolde (door ontheffing op grond van artikel 3.23 van de Wro) (269201002532 - 23 december 2010).

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende binnen zes weken na de dag van toezending van dit besluit hiertegen beroep instellen bij de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, postbus 205, 7200 AE te Zutphen. Daarvoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd. In afwachting van een uitspraak op het beroepschrift kan aan de Voorzieningenrechter van de rechtbank om schorsing of een andere voorlopige voorziening worden gevraagd.

KAPVERGUNNING
De volgende kapvergunningen zijn verleend aan:

-de heren W. Hagedoorn en J. van Oene uit Wezep voor het kappen van drie bomen op het perceel Saksen -Weimarstraat 4 en één boom op het perceel Jan van Schaffelaerstraat 3 in Wezep onder voorwaarde van een herplantplicht van drie bomen.
*van de burgemeester

VERGUNNING
De volgende vergunningen zijn verleend aan:

-H. van de Wetering, namens Belangen Gemeenschap Noordeinde, voor een tijdelijke ontheffing tot verlenging van de sluitingstijd van dorpshuis ´t Noorderhuukien in Noordeinde op vrijdag 31 december 2010 vanaf 23.00 tot en met 04.00 uur op zaterdag 1 januari 2011;
-mevrouw G. van de Streek, namens Dorpshuis 't Grinthuus, voor een tijdelijke ontheffing tot verlenging van de sluitingstijd van Dorpshuis 't Grinthuus in 't Loo op vrijdag 31 december 2010 vanaf 23.00 uur tot en met 05.00 uur op zaterdag 1 januari 2011;
-de heer J. Koster, namens Café Bolle Sjon, voor een tijdelijke ontheffing tot verlening van de sluitingstijd van Café Bolle Sjon in Wezep op vrijdag 31 december 2010 vanaf 23.00 uur tot en met 05.00 uur op zaterdag 1 januari 2011;
-mevrouw F. van den Brink, namens Buurtvereniging ´t Westereinde uit Oldebroek, voor het houden van een gezelligheidsrit met oldtimer tractoren in de gemeente Oldebroek op zaterdag 3 september 2011 van 11.00 tot en met 17.00 uur.

Op grond van de Algemene wet bestuursrecht kan iedere belanghebbende tegen bovengenoemde besluiten binnen zes weken, nadat het besluit aan de aanvrager is toegezonden of anderszins bekend is gemaakt, een bezwaarschrift indienen bij het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen. Het indienen van een bezwaar schorst de werking niet. Een voorlopige voorziening kan gevraagd worden bij de Voorzieningenrechter van de rechtbank Zutphen, sector bestuursrecht, Postbus 205, 7200 AE, Zutphen. Hiervoor is in het algemeen griffierecht verschuldigd. Voor meer inlichtingen hierover: telefoon (0525) 638 200 begin_of_the_skype_highlighting (0525) 638 200 end_of_the_skype_highlighting.

ONTWERPBESTEMMINGSPLAN
'OOSTERWOLDE, ZWARTEWEG 41'

Ter inzage legging
Burgemeester en wethouders van de gemeente Oldebroek maken, in overeenstemming met artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening, bekend dat het ontwerpbestemmingsplan "Oosterwolde, Zwarteweg 41" met de bijbehorende stukken en het hierop betrekking hebbende ontwerpbesluit ter inzage ligt van woensdag 29 december 2010 tot en met dinsdag 8 februari 2011. De stukken kunt u tijdens werkdagen inzien:
1.in het gemeentehuis van Oldebroek van 9.00 tot 12.00 uur en iedere woensdag van 17.00 tot 20.00 uur;
2.in het dorpskantoor in Wezep van 13.00 tot 16.00 uur en iedere dinsdag van 17.00 tot 20.00 uur.

Digitaal raadpleeg- en verkrijgbaar
Via de landelijke website www.ruimtelijkeplannen.nl (http://www.ruimtelijkeplannen.nl/webroo/?planidn=NL.IMRO.0269.OW101-ON01) is het bestemmingsplan digitaal te raadplegen. Door op de verbeelding te klikken kunt u de juiste gegevens vinden voor het betreffende perceel. Wij zijn natuurlijk bereid u hiermee op weg te helpen. De bronbestanden zijn hier verkrijgbaar: htps://www.ruimtelijkeplannen.nl/webroi/index/showManifest?organizationId=oldebroek&striVersion=STRI2008. Daarnaast kunt u de stukken als pdf-bestand raadplegen en verkrijgen via onze website www.oldebroek.nl onder het thema Wonen / Bestemmingsplannen / Bp. Oosterwolde / Oosterwolde Zwarteweg 41.

Het bestemmingsplan
Het bestemmingsplan heeft betrekking op het juridisch-planologisch mogelijk maken van een uitbreiding van het landbouwmechanisatiebedrijf Schoonhoven op de locatie Zwarteweg 41 te Oosterwolde. De uitbreiding van het bedrijf vindt direct ten noorden van het bestaande bedrijfsgebouw plaats. Voor een verdere toelichting van het plan wordt verwezen naar internet. Zie elders in deze publicatie.

Zienswijzen
In de termijn van de terinzageligging kan iedereen een schriftelijke of mondelinge zienswijze over bovengenoemd ontwerpbestemmingsplan indienen. Een schriftelijke zienswijze dient te worden gericht aan de raad van de gemeente Oldebroek, Postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. Voor het indienen van een mondelinge zienswijze of eventuele vragen, kunt u contact opnemen met de heer A. Hulsebosch of met één van de andere medewerkers van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling, telefoon (0525) 638333 begin_of_the_skype_highlighting (0525) 638333 end_of_the_skype_highlighting.

BESTEMMINGSPLAN ONHERROEPELIJK
'WEZEP ZUID 2008'
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat op 9 december 2010 het bestemmingsplan Wezep Zuid 2008 onherroepelijk is geworden. Het bestemmingsplan betreft een actualisatie en heeft betrekking op de woonwijk Julianapark te Wezep dat het zuidelijkste gedeelte van het dorp Wezep omvat. Het plangebied wordt in het noorden begrensd door de spoorlijn Utrecht-Groningen. Aan de oostzijde door de Stationsweg, aan de zuidzijde door de Prins Hendriklaan en de Prins Bernhardlaan en aan de westzijde door de Prinses Irenelaan en de Prins Mauritslaan. In het plan komen in hoofdzaak woon-, bedrijfsfuncties en bos voor. Het plan is voor een ieder te raadplegen via onze website www.oldebroek.nl onder het kopje Wonen / Bestemmingsplannen. Het plan ligt ook ter inzage in het gemeentehuis op de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling.

KENNISGEVING VERLENGING BESLISTERMIJN
WET ALGEMENE BEPALINGEN OMGEVINGSRECHT
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat zij in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht, op grond van artikel 3.9 lid 2, hebben besloten voor de volgende aanvraag de beslistermijn te verlengen met een termijn van maximaal 6 weken: Voor: oprichten van een kantoor.
Locatie: hoek Duurzaamheidstraat/Rendementstraat in Hattemerbroek. Nr.: 0269201002668
De beslistermijn wordt verlengd in verband met het nog te geven advies van een adviseur van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling. Door dit besluit is de nieuwe uiterste beslisdatum 22 februari 2011. Belanghebbenden kunnen op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen 6 weken na de datum van verzending van het besluit tegen dit besluit bezwaar maken. Het bezwaarschrift moet worden ondertekend en bevat tenminste naam en adres van de indiener, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar zich richt en de gronden van het bezwaar. Het bezwaarschrift dient te worden gericht aan het college van burgemeester en wethouders van Oldebroek, Postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling (0525) 638333 begin_of_the_skype_highlighting (0525) 638333 end_of_the_skype_highlighting.

WET MILIEUBEHEER
BEKENDMAKING ONTWERPVERGUNNING
Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat een aanvraag om een vergunning op grond van de Wet milieubeheer is ontvangen en dat tevens een ontwerpbesluit tot verlening van de gevraagde vergunning is opgesteld, onder het stellen van voorschriften om mogelijk nadelige ge­volgen voor het milieu vanwege de inrichting tegen te gaan, op de aanvraag vanvoor
E. Evink
Kleine Woldweg 10
8097 RH Oosterwoldeeen nieuwe de gehele inrichting omvattende vergunning voor een varkenshouderij De stukken die betrekking hebben op bovengenoemde aanvraag liggen van 29 december 2010 tot en met 8 februari 2011 ter inzage: a.in het gemeentehuis en het dorpskantoor op werkdagen tijdens openingstijden; b.in het gemeentehuis na telefonische afspraak op woensdagen van 17.00 tot 20.00 uur gedurende de genoemde termijn van tervisielegging. Tegen de ontwerpbesluiten kan een ieder van 30 december 2010 tot en met 8 februari 2011 schriftelijk zienswijzen indienen bij het college van burgemeester en wethouders, Postbus 2, 8096 ZG Oldebroek. Degene die schriftelijke zienswijzen inbrengt kan verzoeken dat zijn persoonlijke gegevens niet worden vermeld. Ook bestaat de mogelijkheid om van 30 december 2010 tot en met 8 ferbuari 2011 te verzoeken om een gedachtewisseling over het ontwerp van het besluit, waarbij tevens mondeling zienswijzen tegen het ontwerp van het besluit kunnen worden ingebracht. Voor afspraken en informatie kunt u contact opnemen met de heer C. van der Graaf of mevrouw A. Groote-Stroek, tel. (0525) 638333 begin_of_the_skype_highlighting (0525) 638333 end_of_the_skype_highlighting.

VERORDENING AFVALSTOFFENHEFFING EN OZB 2011
Op 14 december 2010 heeft de gemeenteraad van Oldebroek de 'Verordening afvalstoffenheffing 2011' en de 'Verordening onroerende-zaakbelastingen 2011' vastgesteld. Voor aanslagen onroerende-zaakbelastingen, afvalstoffenheffing, rioolheffing en hondenbelasting zijn de betaaltermijnen gewijzigd. Die aanslagen moeten vanaf 2011 in twee termijnen worden betaald als geen machtiging voor betaling via automatische incasso is afgegeven. De eerste termijn vervalt dan één maand na de dagtekening en de tweede termijn twee maanden later. Betaling via automatische incasso blijft mogelijk in 10 gelijke maandelijkse termijnen. De tarieven voor de onroerende-zaakbelastingen zijn als volgt gewijzigd: ­eigenaren woningen: 0,0975% van de WOZ-waarde (was 0,0920%); ­eigenaren niet-woningen: 0,1822% van de WOZ-waarde (was 0,1821%); ­gebruikers niet-woningen: 0,1442% van de WOZ-waarde (was 0,1459%). ­De jaartarieven afvalstoffenheffing zijn als volgt gewijzigd: ­éénpersoonshuishoudens: ¤ 186,72 (was ¤ 160,92);
­meerpersoonshuishoudens: ¤ 249,00 (was ¤ 214,56); ­extra GFT-container: ¤ 78,24 (was ¤ 77,16);
­extra container voor restafval: ¤ 116,76 (was ¤ 115,80); ­op verzoek ophalen maximaal 2 m² grof huishoudelijk afval: ¤ 31,55 (was ¤ 31,00). De tarieven van de afvalstoffenheffing zijn fors gestegen. Dit heeft de volgende oorzaak. De afvalkosten waren in 2009 en 2010 hoger dan de opbrengsten. Dit is het gevolg van een nieuw contract en een aangepast systeem voor de afvalinzameling. De tarieven afvalstoffenheffing voor 2009 waren gelijk aan die van 2008 en de tarieven voor 2010 zijn ten opzichte van 2009 alleen met een prijsindex van 2% verhoogd. De rest is betaald uit de reserve afvalstoffenheffing. Voor 2011 kan dat niet meer, omdat de reserve op is. In 2010 zijn wel een aantal maatregelen genomen om tot een betere afvalscheiding te komen. Hierdoor zijn de inzamelings- en verwerkingskosten van afval minder gestegen dan wanneer deze maatregelen niet waren genomen. Beide verordeningen treden in werking met ingang van de achtste dag na die van de bekendmaking. De datum van ingang van de heffingen is 1 januari 2011. De besluiten zijn voor een periode van 12 weken (van 28 december 2010 tot en met 22 maart 2011) op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur voor iedereen kosteloos in te zien. Dat kan bij de informatiebalie in het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 in Oldebroek en bij het dorpskantoor, Zuiderzeestraatweg 498A in Wezep. Op verzoek en tegen betaling kunt u er een kopie van krijgen. Daarnaast staan de besluiten, ook na de termijn van 12 weken, op de website van de gemeente: www.oldebroek.nl, bij 'bestuur en organisatie', 'gem. regelgeving' onder 'financiën en economie'.

UITVOERINGSREGELING GEMEENTELIJKE BELASTINGEN OLDEBROEK Op 21 december 2010 hebben burgemeester en wethouders van Oldebroek een nieuwe 'Uitvoeringsregeling gemeentelijke belastingen Oldebroek' vastgesteld. Hierin staan regels over het doen van aangifte, voorlopige aanslagen en rente. Bij de regeling horen modellen voor aangiftebiljetten. De regeling treedt in werking met ingang van 1 januari 2011. De regeling is voor een periode van 12 weken (van 28 december 2010 tot en met 22 maart 2011) op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur voor iedereen kosteloos in te zien. Dat kan bij de informatiebalie in het gemeentehuis, Raadhuisplein 1 in Oldebroek en bij het dorpskantoor, Zuiderzeestraatweg 498A in Wezep. Op verzoek en tegen betaling kunt u er een kopie van krijgen. Daarnaast staat de regeling, ook na de termijn van 12 weken, op de website van de gemeente: www.oldebroek.nl, bij 'bestuur en organisatie', 'gem. regelgeving' onder 'financiën en economie'.

UITSCHRIJVING REGISTER KINDEROPVANG

·Op grond van art. 10 Besluit registratie kinderopvang maken wij bekend dat, per 15 december 2010, de procedure tot registratie van de gastouderopvang van mevrouw Veldman-Wittingen, op de Ratelaar 7 te Oldebroek, met registratienummer 831299617 op eigen verzoek is stopgezet. De voorlopige opname is uit het Landelijk Register Kinderopvang verwijderd.
·Op grond van art. 10 Besluit registratie kinderopvang maken wij bekend dat, per 31 december 2010, de gastouderopvang van mevrouw van Boven-Wolff, op de Bloemstraat 20 te Oldebroek, met registratienummer 537567239 op eigen verzoek uit het Landelijk Register Kinderopvang wordt verwijderd.

BEKENDMAKING VASTSTELLING VERORDENING EN BESLUIT
MAATSCHAPPELIJKE ONDERSTEUNING GEMEENTE OLDEBROEK 2010 Burgemeester en wethouders van Oldebroek maken bekend dat in de vergadering van de gemeenteraad van 14 december 2010 de Verordening maatschappelijke ondersteuning gemeente Oldebroek 2010 is vastgesteld. De verordening treedt in werking op 1 januari 2011. Op 1 januari 2007 is de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) ingevoerd. In de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo) is in artikel 5 geregeld dat de gemeente bij verordening regels moet stellen voor het verlenen van individuele verstrekkingen (zoals huishoudelijke hulp, woonvoorzieningen, vervoersvoorzieningen en rolstoelen) en de voorwaarden waaronder personen die aanspraak hebben op dergelijke voorzieningen recht hebben op het ontvangen van die voorziening in natura, het ontvangen van een financiële tegemoetkoming of een persoonsgebondenbudget (PGB). Deze verordening is in 2006 vastgesteld. Inmiddels zijn verschillende zaken op grond van de jurisprudentie verduidelijkt/aangescherpt. Daarnaast is de wet per 1 januari 2010 op een aantal onderdelen gewijzigd (o.a. geen inzet alphahulpen door leveranciers ed). In de nu vastgestelde verordening zijn deze wijzigingen die vooral van regeltechnische- en redactionele aard zijn vastgelegd. De verordening is verder worden uitgewerkt in het "Besluit maatschappelijke ondersteuning gemeente Oldebroek" en het Verstrekkingenboek Wmo. In het Besluit maatschappelijke ondersteuning is o.a. vermeld in welke vorm voorzieningen kunnen worden verstrekt en de hoogte van de in de verordening genoemde financiële tegemoetkomingen, gemaximeerde vergoedingen en forfaitaire bedragen. In verband met (wettelijke) indexeringen is ook het Besluit maatschappelijk ondersteuning gewijzigd en heeft het college van burgemeester en wethouders op 21 december 2010 het Besluit maatschappelijke ondersteuning 2011 vastgesteld. Ook het Besluit maatschappelijke ondersteuning treedt in werking op 1 januari 2011. De verordening en het besluit liggen tijdens openingstijden voor een ieder kosteloos ter inzage in het gemeentehuis in Oldebroek en het Dorpskantoor in Wezep van dinsdag 28 december 2010 tot dinsdag 22 maart 2011 en kan worden geraadpleegd via de website van de gemeente Oldebroek onder Bestuur en organisatie, gemeentelijke regelgeving, bestuur en recht.

VASTGESTELD SAMENWERKINGSREGELING
GEMEENTELIJKE GEZONDHEIDSDIENST GERLE-IJSSEL
De colleges van burgemeester en wethouders van de gemeenten Aalten, Apeldoorn, Berkelland, Bronckhorst, Brummen, Doetinchem, Elburg, Epe, Ermelo, Harderwijk, Heerde, Lochem, Montferland, Nunspeet, Oldebroek, Oost Gelre, Oude IJsselstreek, Putten, Voorst, Winterswijk en Zutphen, hebben de derde wijziging van de Samenwerkingsregeling GGD Gelre-IJssel vastgesteld. De wijziging betreft de uittreding van de gemeente Deventer, de toetreding van de gemeente Heerde en enkele andere aanpassingen. De aanleiding is het rijksbeleid om de GGD-regio's af te stemmen op de veiligheidsregio's. Om deze congruentie te bereiken moeten het Overijsselse Deventer overstappen naar de GGD IJsselland (Zwolle) en andersom de Gelderse gemeente Heerde naar GGD Gelre-IJssel. Het Algemeen Bestuur van de GGD Gelre-IJssel heeft op 25 november 2010 vastgesteld dat de in de vergadering vertegenwoordigde gemeenten en daarmee voldoende gemeenten instemmen met de 3e wijziging van de Samenwerkingsregeling GGD Gelre-IJssel. De derde Samenwerkingsregeling Gemeenschappelijke Gezondheidsdienst Gelre-IJssel ligt 12 weken ter inzage in het gemeentehuis van Oldebroek en in het Dorpskantoor in Wezep van dinsdag 28 december 2010 tot dinsdag 22 maart 2011 en kan worden geraadpleegd via de website van de gemeente Oldebroek onder Bestuur en organisatie, gemeentelijke regelgeving, bestuur en recht.