Adviesbureau bundelt blogs van medewerkers


C3 publiceert opnieuw een `Pilletje'

LEUSDEN, 20101228 -- Het adviesbureau C3 is een `bloggende organisatie' geworden. Via weblogs en aanvullende sociale media delen de adviseurs en managers van C3 hun visies op de gezondheidszorg, hun tips voor bestuur en toezicht, en hun ideee*n over verbetering van werkprocessen in de zorg. De beste opwellingen uit de blogosphere worden aan het eind van elk jaar gebundeld tot een `pilletje'.

Ook in het afgelopen jaar kon er over de schouders van de C3 corporate bloggers worden meegekeken, voor intrigerende kijkjes in de keuken en inspirerende praktijkvoorbeelden uit de gezondheidszorg. Via de website www.c3log.nl worden ervaringen gedeeld en opinies geformuleerd.

Beklijven

Deze maand verscheen de derde editie van de gebundelde blogposts. Het verankeren van de snelle communicatie via sociale media is cruciaal, vindt directeur Hans Hoek. "Een belangrijk effect van de versnelling in interactie door toepassing van sociale media, is de vluchtigheid. Scherpe observaties dreigen losse flodders te worden, als ze alweer worden ingehaald door nieuwe indrukken. Wat ons betreft gaat de boodschap in veel gevallen dieper. Net als in voorgaande jaren geven we daarom een selectie van onze weblogs uit op papier. Jawel, die dode bomen helpen ons anno 2010 nog steeds, om een verhaal te vertellen dat beklijft."

`Een pilletje voor de zorg 3' is te bestellen voor ¤ 14,50 (inclusief verzendkosten) via het C3 secretariaat per mail: info@c3am.nl





Ingezonden persbericht