Trots voert boventoon in persoonlijk jaaroverzicht 2010

31/12/2010 12:08

Nationale-Nederlanden N.V.

De Nederlander is trots op wat ze privé en zakelijk is overkomen of hebben bereikt in 2010. Familie, goede doelen en wat mensen zelf voor elkaar hebben gekregen voeren de boventoon bij de finalisten van de filmpjes die gemaakt zijn voor het jaaroverzicht van Nationale-Nederlanden. Via hetnederlandvan2010.nl kun je vanaf 6 december op eenvoudige en creatieve wijze een persoonlijk jaaroverzicht maken. Vanavond worden de leukste inzendingen om 20.30 uur in het programma "de 15 van 2010" op RTL5 uitgezonden.

Aan het einde van elk jaar wordt er in Nederland traditioneel massaal teruggeblikt op het afgelopen jaar. Vaak via een jaaroverzicht met het belangrijkste nieuws. Geen tv-zender, dagblad of magazine slaat hem over. Nationale-Nederlanden heeft het dit jaar met het persoonlijk jaaroverzicht nog leuker en gemakkelijker gemaakt om terug te blikken. Met een internettool kon iedereen gemakkelijk nieuwsfeiten afwisselen met mooie, persoonlijke, bijzondere of ontroerende momenten van het afgelopen jaar en eenvoudig delen met familie en vrienden. De nieuwsfeiten die het meeste zijn verwerkt in de filmpjes zijn de foute wissel van Sven Kramer, OhOh Cherso en de val van het kabinet.

Uit de Top 4 blijkt dat veel mensen een bewogen en bijzonder jaar achter de rug hebben. RTL 5 presentatrice Nikkie Plessen heeft een aantal mensen achter de meest bekeken filmpjes thuis opgezocht en gesproken met:


- Jolanda met een mooi en ontroerend verhaal over haar bezoek en werk in een weeshuis in Kenia;


- Joffrey die vertelt over de geboorte van zijn dochter. Een gezond en vrolijk kind, maar het syndroom van Down heeft;


- Arjan die als kapitein op eigen gelegenheid zijn zeilschip met hulpgoederen heeft vol geladen en naar Haïti is gevaren;


- Elise die als jonge beginnende vrouw een designprijs wint en ook nog fotomodel wordt.

De campagne hetnederlandvan2010.nlloopt nog tot 21 januari. Jaaroverzichten kunnen dus nog gemaakt worden, maar maken geen kans meer op uitzending op televisie.

Over Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden al 165 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.