Ingezonden persbericht


Persbericht


---

BIZON BUITENRECLAME HEET VANAF VANDAAG CENTERCOM BUITENRECLAME

Amsterdam, 3 januari 2010

Bizon Buitenreclame heeft een nieuwe naam en heet vanaf vandaag Centercom Buitenreclame. Centercom nam vorige maand een meerderheidsbelang in Bizon Buitenreclame en is vanaf heden de nieuwe naamgever van de buitenreclame-exploitant.

Door het samengaan met Centercom wil Bizon haar organisatie zowel intern als extern verder professionaliseren. Door het integreren van beide organisaties ontstaat er onder de Centercom vlag een krachtig buitenreclamebedrijf dat vele mogelijkheden biedt voor zowel culturele als commerciële adverteerders.

"Met een nieuwe naam kunnen we ons ondermeer beter focussen op de kwaliteit van het A0-Sign netwerk en de service naar onze klanten", aldus Olivier Slot, algemeen directeur Centercom. Met de overname van Bizon Buitenreclame is Centercom marktleider op het gebied van A0-affichage. Er zijn meer dan 20.000 A0 frames beschikbaar, verspreid over het hele land.

Over Centercom

Centercom is al elf jaar actief als buitenreclame-exploitant. Centercom biedt adverteerders een groot scala aan kwalitatieve mediaproducten om hun merk onder de aandacht te brengen. In winkelcentra, supermarkten en in het straatbeeld is Centercom hierdoor niet te missen. Centercom - stand out from the crowd.


---



Ingezonden persbericht