Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Otto besteedt customer service uit aan SNT

donderdag 6 januari 2011

Zoetermeer, 5 januari 2011 - Postorderbedrijf Otto en contact center specialist SNT kondigen een nieuwe samenwerking aan. Na een intensief en zorgvuldig selectieproces heeft Otto SNT uitgekozen om haar contact center activiteiten aan uit te besteden. SNT biedt een innovatief concept waarin zij naast de contactcenter activiteiten ruim honderd callcenter medewerkers overneemt. De samenwerking, die per 1 februari 2011 van start gaat, betreft de customer service van Otto en Heine en een groot deel van de customer service van Bon Prix.

SNT en Otto hebben de samenwerking geformaliseerd in een meerjaren contract. Jac Vermeer, algemeen directeur SNT, "Wij zijn blij met deze samenwerking. Voor Otto was het belangrijk om een partner te vinden die een excellente dienstverlening levert én de medewerkers van Otto een toekomst biedt. Onze Passie voor Klantcontact en de erkenning dat het verschil hierbij gemaakt wordt door de medewerkers heeft Otto overtuigd dat SNT hiervoor de beste partij is." Gesa Heinrichs, Directeur Otto, "Wij kijken uit naar een gezamenlijke toekomst met SNT. Voor Otto, Bon Prix en Heine staat de klant centraal en dit zal door onze nieuwe partner op de best mogelijke wijze ondersteund worden."

Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.

Over Otto
Otto, Bon Prix en Heine are part of the Otto Group. The Otto Group is a leading international trading and services corporation, whose 123 major companies and 50.000 employees in 20 countries do business in a worldwide network. A combination of retail, financial services and other services allows the group to serve its customers as a reliable partner.