Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Spectaculaire aftrap nieuwe campagne Van Gils No Stitch No Story

DRIE TROUWLUSTIGE MANNEN WAGEN DE SPRONG VANAF 40 METER HOOGTE

Amsterdam, 18 januari 2011 - Drie mannen verrasten hun vriendin met een heel bijzonder huwelijksaanzoek. Zij klommen - met gevaar voor eigen leven - in een meer dan 40 meter hoge reclamemast. Daar aangekomen spoten ze met een spuitbus een persoonlijke liefdesboodschap op één van de grootste billboards langs de A10 in Amsterdam. Het billboard draagt de tekst: 'No Stitch, No Story', het gedachtegoed van de nieuwe campagne van Van Gils. Met de heldhaftige aanzoeken lanceert het kledingmerk op bijzondere wijze de campagne. Dat gebeurt in aanloop naar de Modefabriek en de Amsterdam International Fashion Week. Van Gils presenteert op de modevakbeurs haar complete Fall Winter collectie 2011. Uiteraard werden de aanzoeken beloond met een volmondig 'Ja'!

No stitch, no story
De waaghalzen lieten zich inspireren door het statement 'No Stitch, No Story', het gedachtegoed van de nieuwe campagne van kledingmerk Van Gils. "No Stitch, No Story staat voor onvergetelijke belevenissen, die je dankt aan je zelfvertrouwen. Je haalt het beste uit je leven en loopt hierbij soms tegen de randen van het haalbare aan. Soms gaat dit mis en levert dat een 'stitch' op", vertelt Robert Meijer, CEO Van Gils. "Die stitch is juist wat het verhaal zo bijzonder en uniek maakt. Hetzelfde geldt voor de pakken van Van Gils. Ieder pak heeft zijn eigen verhaal dat je zelfvertrouwen geeft en opvalt door de kenmerkende stiksels, de stitches. Het levert de beste verhalen op. Als je wilt mag je ons daarvoor bedanken." Van Gils presenteert haar nieuwe Fall Winter collectie 2011 tijdens de 30e editie van de Modefabriek in de RAI in Amsterdam op 23 en 24 januari. De collectie bestaat niet alleen uit kostuums, colberts, jassen, shirts, knitwear en chino's, maar ook uit een breed scala aa n accessoires zoals sjaals en dassen, schoenen en lederen tassen.

Stijlvolle actie
Drie jonge mannen - Ramon Stalenhoef, Mischa Schreuder en Martijn Amendt van reclamebureau SSSS & Orchestra - waagden vandaag hun leven om hun partners de liefde te verklaren. Geheel in stijl klommen zij in Van Gils pak 40 meter omhoog om hun nietsvermoedende vriendinnen ten huwelijk te vragen. "Door regen en wind een torenhoge mast beklimmen is gekkenwerk. Maar je moet iets over hebben voor je ware liefde", vertelt Ramon Stalenhoef. "Naast het feit dat ik mijn vriendin nu mijn aanstaande bruid mag noemen, geven wij met deze bijzondere aanzoeken invulling aan het gedachtegoed dat aan de basis ligt van de nieuwe Van Gils campagne."

Over Van Gils
Het merkportfolio van Van Gils Fashion BV bestaat onder andere uit Van Gils en Van Kollem. Van Gils Fashion BV en Setpoint zijn beide gevestigd in Breda en vallen onder LOGO International, waar ook Waalwear Kids, WE Europe en O'Neill onderdeel van uitmaken.


- EINDE PERSBERICHT -

Noot aan de redactie (