JCDecaux breidt Billboardnetwerk in Randstad verder uit

03/02/2011 16:42

JCDecaux

Gemeente Diemen heeft na een aanbesteding JCDecaux gekozen als gekozen als exploitant van enkele nieuwe Billboardlocaties. Op 1 februari 2011 zette algemeen directeur René Witzel officieel zijn handtekening om de nieuwe samenwerking te bevestigen. Hiermee breidt JCDecaux haar netwerk als Billboardexploitant verder uit en versterkt het bedrijf haar koppositie in de Randstad.

JCDecaux gaat meerdere Billboards exploiteren die van grote waarde zijn vanwege hun strategische ligging langs de grote aanvoerroutes naar Amsterdam, waar dagelijks duizenden forensen komen. De Billboards, die acht vierkante meter reclameruimte bevatten, worden voorzien van een energiezuinige GraduaLight Dimmer; een innovatieve verlichtingstechniek waardoor tot 40% op energieverbruik kan worden bespaard. Deze innovatie is exemplarisch voor de duurzame koers die JCDecaux al jaren vaart.

Met de Billboards in Diemen breidt JCDecaux haar Billboardnetwerk nog verder uit. De stadsmeubilairexploitant heeft al een koppositie in de markt met haar Billboardnetwerk in de vier grote stadsregio's: Amsterdam, Rotterdam, Utrecht en Den Haag. De Billboards van JCDecaux zijn daarnaast van hoge kwaliteit, 95% van de objecten is beschermd met glas en wordt van binnenuit verlicht.

Enkele grote aanvoerroutes naar Amsterdam, waaronder de A1, lopen door de gemeente Diemen. René Witzel, algemeen directeur JCDecaux, is blij met de nieuwe aanwinst: "We manifesteren ons al jaren als duurzame partner van gemeenten, met als doel de openbare ruimte verantwoord, duurzaam en esthetisch in te richten en te onderhouden."





http://www.jcdecaux.nl