UPC N.V.

Realityprogramma Secret Story 24 uur per dag te volgen bij UPC

Amsterdam, 26 januari 2011- Het nieuwe realityprogramma Secret Story van Net5 is bij UPC via een speciaal beschikbaar gesteld kanaal 24 uur per dag, zeven dagen per week te volgen . Secret Story volgt 15 kandidaten, ieder met een geheim, in een afgesloten huis vol camera's. Zij moeten drie maanden lang hun geheim verborgen zien te houden en dat van de anderen zien te raden. Vanaf zondagavond 13 februari kan Nederland gaan meeleven én spelen met Secret Story.

Alphons Martens, Zendermanager Net5: Een project als Secret Story wil je overal en altijd kunnen volgen. Dat is mogelijk voor het grootste deel van Nederland, dankzij de overeenkomsten met UPC, Ziggo en Caiway. Naast het digitale kanaal en de uitzendingen op Net5 zetten we ook op internet en social media groot in met Secret Story.

Mis niks en ontdek hun geheim
De kandidaten die hun intrek gaan nemen in het huis van Secret Story hebben allemaal een bijzonder verhaal. Zodra ze een voet over de drempel zetten, verandert dit verhaal in hun `secret story'. In het huis - waar privacy onmogelijk is moeten zij alles op alles zetten om hun geheim te bewaken. Tegelijkertijd is er de vraag die iedereen bezighoudt: wat zijn de geheimen van de andere bewoners? Wie is eigenlijk een dominee? Wie heeft er ooit de jackpot gewonnen? En zijn er echt twee zussen in het huis? Dankzij het digitale kanaal hoeft de kijker niks te missen van Secret Story.

Secret Story
Kick-off: zondag 13 februari om 21.15 uur bij Net5. Direct aansluitend start het digitale kanaal Secret Story 24/7, te volgen via het basispakket van UPC (kanaal 14) en via net5.nl/secretstory.

Over UPC Nederland
UPC Nederland is in Nederland toonaangevend op het gebied van televisie, breedbandinternet en digitale telefoniediensten. UPC biedt in Nederland ruim 1.900.000 klanten toegang tot de wereld van televisie. Hiervan hebben 856.000 abonnees voor digitale televisie gekozen. UPC heeft in Nederland 816.000 breedbandinternet abonnees en bedient 702.000 digitale telefonie abonnees (cijfers per 30 september 2010). Het bedrijf wordt gedreven door de visie dat iedereen, onafhankelijk van aanwezige kennis of vaardigheden, toegang heeft tot de verrassende, maar complexe digitale wereld. UPC Nederland is een dochteronderneming van de internationale kabel- en mediagroep Liberty Global, Inc.

Noot aan de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: UPC Nederland
Ronald Sutmuller
Media Relations Manager
T: 020 775 57 71
E: rsutmuller@upc.nl
W: www.upc.nl
Beeldmateriaal:Flickr