Ingezonden persbericht


Persbericht

De Telefoongids BV benoemt Klaartje Vest tot Senior Internal Communications & CSR Officer

Amsterdam, 15 februari 2011- De Telefoongids BV heeft Klaartje Vest (32) per 1 januari 2011 aangesteld als Senior Internal Communications & CSR Officer. Vest heeft de verantwoordelijkheid gekregen invulling te geven aan de interne communicatie en het communicatiebeleid rondom de maatschappelijke activiteiten van De Telefoongids BV. Door de nieuwe koers die De Telefoongids BV heeft ingezet met een focus die meer ligt op online, heeft ook de interne communicatie nieuwe prioriteit gekregen. Zo is de verandering van de organisatie van grote invloed op het bedrijf en zijn mensen. Daarbij is juist interne communicatie van belang om iedereen op een lijn te houden, goed te informeren en te motiveren. De maatschappelijke initiatieven die De Telefoongids heeft ontwikkeld zullen door Vest worden aangescherpt en uitgebouwd.

Voor haar aantreden bij De Telefoongids BV was Vest sinds 2007 werkzaam bij TomTom. De laatste anderhalf jaar vervulde zij hier de functie van Global Manager Internal Communications & CSR. In die rol was zij verantwoordelijk voor de communicatie met de ruim 3000 medewerkers in 27 landen en de ontwikkeling van alle wereldwijde interne communicatie activiteiten. Hieronder viel onder andere de ontwikkeling en implementatie van TomTom's eerste Global Employee Engagement Survey om de betrokkenheid van medewerkers in kaart te brengen en te vergroten.

"De Telefoongids is een schitterend bedrijf met veel historie," zegt Klaartje Vest. " Het is mijn doel om alle medewerkers deelgenoot te maken van de strategie van de onderneming en de ambities die zij nastreeft door ze tijdig en op een effectieve manier te informeren, inspireren en motiveren.

Over De Telefoongids BV
De Telefoongids BV is een leidend online mediabedrijf dat groei realiseert voor zijn klanten door met praktische producten mensen en bedrijven met elkaar te verbinden. Het brengt bedrijven in contact met nieuwe klanten via internet, print en mobiel en biedt gebruikers direct relevante informatie over bedrijven, producten en mensen.

De Telefoongids BV biedt verschillende diensten zoals een internetsite (www.detelefoongids.nl), regionale en lokale gidsen (Telefoongids & Gouden Gids en Lokaal Totaal) en mobiele diensten voor alle mobiele platformen.

De Telefoongids BV is onderdeel van De Telefoongids Holding BV. Deze Nederlandse groep biedt eveneens affiliate marketing (Scoot Media), outdoor reclame (Suurland Outdoor) en online marketing (Clearsense) aan. Daarnaast heeft De Telefoongids Holding BV een 50% belang in Werkspot B.V., de marktplaats voor klussen. De Telefoongids Holding BV gaat regelmatig strategische allianties aan met innovatieve partners zoals Tupalo, Marktplaats en Skype.

De Telefoongids Holding BV is onderdeel van European Directories. European Directories is actief in Nederland, Oostenrijk, Finland, Denemarken, Zweden, Tjechië, Slowakije, Polen en Gibraltar. European Directories heeft circa 4,700 werknemers en bedient meer dan 700,000 klanten. Voor meer informatie: http://over.detelefoongids.nl/onsbedrijf.html