Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

Quote

----------

Hoofddorp, 2 februari 2011

SCOPE Gebruikersdag 2011 in teken van 'Social CRM'opent deuren voor alle geïnteresseerden

Donderdag 3 maart a.s. is het zover: de SCOPE Gebruikersdag 2011. Het jaarlijks terugkerend evenement van CRM-leverancier SCOPE marketing technology b.v. (SMT) zal plaatsvinden bij de partnerorganisatie Technische Universiteit Delft (TU Delft). Dit keer opent SMT ook haar deuren voor andere professionals en geïnteresseerden in Social Media.

De toenemende invloed van communicatieplatformen (op CRM-processen) biedt voldoende inspiratie voor een interactief programma met bekende namen zoals Anna Snel (wetenschappelijke researcher UVA), René Jansen (directeur WinkWaves) en Ruud Verduin (CRM-specialist en gezicht van CRM Nederland). De experts geven hun visie op Social Media in de toekomst en wat voor gevolgen dit heeft voor uw CRM strategie.

René Jansen Anna Snel Ruud Verduin

Naast deze gastsprekers zullen ook klanten van SMT u te woord staan in een parallelsessie. Er wordt aandacht besteed aan CRM gerelateerde vraagstukken, waarbij men onder meer SCOPE heeft ingezet. De sessies geven een duidelijk beeld op welke terrein(en) specifieke klanten zich momenteel begeven als het gaat om Customer Interaction.

Tussen 10.00 ­ 10.30 uur vindt de ontvangst plaats en vervolgens opent Peter van Schaik, ICT directeur van TU Delft, de SCOPE Gebruikersdag 2011. Gedurende de dag bestaat de mogelijkheid te netwerken, ervaringen te delen en de nieuwste SCOPE producten zelf te ervaren. Na het evenement bent u volledig op de hoogte van de laatste trends, innovaties en oplossingen op CRM gebied.

Schrijf u direct in, want er zijn maximaal 80 plekken beschikbaar voor publiek van buitenaf. Entree is gratis (inclusief lunch en borrel).

()


()

Het definitieve programma wordt z.s.m. online gepubliceerd.

Wilt u als eerste op de hoogte zijn? Houd dan LinkedIn en Twitter in de gaten.

Indien u zich nog niet heeft aangemeld kunt u dit >> hier
----------
Unquote