Mystery Butlers ingezet bij ondernemend Nederland
Persbericht van Mystery Review B.V.
Mystery Butlers ingezet om ondernemend Nederland klantvriendelijker te
maken
Butlers afgestudeerd in opleiding aan de International Butler Academy
in Valkenburg worden vanaf 15 maart ingezet om topondernemers te helpen
het hoogste niveau op het gebied van gastvrijheid beleving en
klantgerichtheid te realiseren.
Niet alleen in de horeca staat klantgerichtheid centraal. Steeds meer
organisaties buiten de traditionele hospitality sector realiseren zich
dat een gastvrije klantbeleving resulteert in meer omzet en
terugkerende klanten.
Hans Smith, directeur Mystery Review, geeft aan dat er een stijgende
vraag is naar klantgerichtheid met een meer individuele benadering. De
mens als klant, patiënt of gast staat centraal. Om die ultieme
gastvrijheid en klantbeleving te behalen heb je experts nodig. Hij
benaderde Robert Wennekes, directeur International Butler Academy, en
het idee om Mystery Butlers in te zetten was geboren: Butlers vervullen
de rol van een gast of klant. Na afloop van hun bezoek geven zij hun
ervaringen weer, of koppelen deze terug middels een vragenlijst, en
vullen deze aan met suggesties. Hiermee houden ze de ondernemer als het
ware een kritische, stimulerende spiegel voor. De ondernemer maakt
gebruik van deze kennis en expertise om de top in gastvrijheid en
klantgerichtheid te realiseren.
EINDE PERSBERICHT
Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet
(www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
*
*
Links:
http://www.mysteryreview.nl
Razende Robot Reporter