Ingezonden persbericht


*** PERSBERICHT ***

Door: Josje Feller
Datum: 21-02-2011

Jonge Rotterdamse onderneemster richt zich op vrouwen met passie. Lancering nieuw magazine Vrouw&Passie

Rotterdam, 21 februari 2011 - De 22-jarige onderneemster Josje Feller lanceert op 10 maart het nieuwe vrouwenmagazine Vrouw&Passie. "Het blad richt zich op ondernemende vrouwen met passie die andere vrouwen inspireren bij het realiseren van hun droom", licht Feller toe. "Ofwel: vrouwen die alles uit het leven willen halen wat erin zit, omdat zij met minder geen genoegen nemen." Het eerste magazine wordt tijdens de Droomdag in Maarssen aan het publiek gepresenteerd. 


De Powerdag, Feller's eerste vrouwenevent in oktober, bracht 700 vrouwen op de been en overtrof ieders verwachtingen. Deze dag inspireerde Feller voor het uitbrengen van Vrouw&Passie Magazine. "Ik merkte dat er vraag is naar eerlijke verhalen. Hoe heeft iemand zijn droom kunnen waarmaken, welke hobbels heeft ze moeten overwinnen, wat heeft ze ervoor moeten doen, en laten? En een blad met die ervaringen is er nu nog niet. Ik vind het belangrijk dat iemand erachter komt wat haar passie is. Passie is voor mij hetgeen waarvoor je 's ochtends je bed uitkomt, waar je ogen van gaan stralen en waarmee je door kunt gaan zonder moe te worden. Dat kan je werk zijn, je gezin, je hobby of je partner. Vaak is het de combinatie van de dingen in je leven die je belangrijk vindt."

Met Christine Pannebakker
Op de cover staat Julika Marijn, bekend van o.a. de soapserie Onderweg naar Morgen. In het kersverse nummer wordt antwoord gegeven op de vragen 'Hoe word jij je eigen stijlicoon?' en 'Kun je geluk afdwingen of niet?'(Schrijfster Christine Pannebakker (onder andere van de boeken 'Vrouwenpower'en 'het Mama Masterplan') schreef een artikel over de Kabbala. Ook is er meer te lezen over het succes van 20 inspirerende vrouwen en het social netwerk LinkedIn.((

Vier keer per jaar
Vrouw&Passie Magazine verschijnt vier keer per jaar, telt maar liefst 106 pagina's en een jaarabonnement kost EUR 18,50, inclusief een workshop naar keuze ter waarde van EUR 75,-. Het magazine wordt onder meer verkocht via de website www.vrouwenpassie.nl, www.flavourites.nl en via evenementen als de aanstaande Droomdag op 10 maart.((

Dromen waarmaken tijdens de Droomdag
De lancering van het eerste Vrouw&Passie Magazine vindt plaats op 10 maart tijdens de Droomdag. 400 vrouwen kunnen deelnemen aan drie van de negentien workshops in Seats2Meet in Maarssen. Workshops met titels als 'Word een praktisch droomstrateeg', Leef met je gezin jouw passie' en 'Vertaal je dromen in cijfers'. Verder kunnen deelneemsters speeddaten met verschillende coaches en lezingen volgen van Esther Jacobs (initiatiefnemer van de inzamelactie 'Coins for Care'), Loes Ruessink (eigen bedrijf Liefdewijs) en Edith Hagenaar (uitgever van spirituele boeken en oprichter van o.a. Wahm.nl). De Droomdag is bedoeld voor vrouwen die hun droom willen waarmaken.

Meer informatie over het dagprogramma en inschrijven via www.vrouwenpassie.nl/droomdag

Noot voor de redactie,