90% vindt geur belangrijk bij schoonbeleving

Persbericht van CSU

> Een frisse geur is heel belangrijk bij de beleving van schoon. Dat bleek uit onderzoek van CSU onder honderden bezoekers van Vakbeurs Facilitair. 90% van de ondervraagden vindt geur heel belangrijk bij schoonbeleving. De ondervraagden vonden citroengeur het schoonst ruiken.

Erwin Vos, Manager Marketing en Communicatie bij CSU: "We maken bij de meeste schoonmaakwerkzaamheden gebruik van de microvezelmethode. Hiermee beperken we de inzet van water en chemie. Het is milieuvriendelijker en arbo-technisch verantwoord, maar er wordt geen geur bij gebruikt. Een frisse geur is nog geen garantie voor een schone omgeving, en in een schone omgeving hoeft het niet altijd schoon te ruiken. Om tegemoet te komen aan klantenwensen, werken we samen met SmartNose, expert op het gebied van geurbeleving. Met geurzuilen, geurstrips of geurgranulaat voor de stofzuiger, wordt een frisse geur op de locaties verspreid. Zo is een locatie niet alleen schoon, maar wordt het ook zo beleefd!"

Over CSU
CSU is vanuit 30 vestigingen landelijk actief in schoonmaak. De onderneming heeft hoofdvestigingen in Uden, Amsterdam, Apeldoorn, Den Haag, Eindhoven en Rotterdam. CSU biedt werk aan ruim 11.000 mensen en behoort tot de top drie van schoonmaakbedrijven in Nederland. CSU is in de verkiezing Great Place to Work van 2004 t/m 2010 zeven maal op rij onderscheiden als één van de Beste Werkgevers van Nederland. Daarnaast won CSU de Diversiteits Top 50 en de European Pride Award, de prijs voor de organisatie in Europa van wie de medewerkers het meest trots zijn op hun baan, werk en bedrijf. CSU is partner van MVO Nederland en baseert de verdere uitwerking van het MVO-beleid op de richtlijnen van ISO 26000. Meer info op www.csu.nl.

*

Links:
http://www.csu.nl
Organisatie info:

CSU

Noot voor redacties

Noot voor de red actie,

Razende Robot Reporter