Media Werkgroep

Dinsdag 15-3: Is everything media? Get inspired!!

Inspiratie is een belangrijk onderdeel in ons dagelijks werk. Waar haal je inspiratievandaan en hoe gebruik je die om tot the Big Idea te komen? Ieder afzonderlijk betekenen media en creatie weinig. Er is een Big Idea nodig om tot een goed eindresultaat te komen.

Omdat we altijd onder tijdsdruk staan, komt daar in de praktijk weinig van en kiezen we keer op keer voor de gekende en gebaande paden. Maar de kwaliteit van communicatie hangt natuurlijk niet af van de boodschap of van het kanaal, maar van een intelligente combinatie van die factoren. Op dinsdag 15 maart stellen we onze vastgeroeste patronen ter discussie en bieden we andere inzichten en perspectieven. We nodigen je van harte uit om deze inspiratiesessie bij te wonen . De middag wordt geleid door Frederique de Jong, presentator van onder andere Mediazaken bij BNR. Eerste spreker is kaartenman Gejus van Diggele, freelance marketingcommunicatiespecialist. Hij gaat ons laten zien dat het toch echt gaat om de emotie/boodschap die de waarde van media bepaalt. Dit doet hij aan de hand van zijn grote verzameling hergebruikte speelkaarten. Irene Koel, oprichter en owner van BLOEI creative innovations, laat aan de hand van een aantal cases zien hoe je tot relevantie en uniciteit komt door net wat anders te kijken naar de werkelijkheid. En Eugene Roorda tenslotte, wie kent deze duider en provocateur niet, verzorgt de afsluiting van de middag met een snedige column.
Mis deze inspirerende middag niet en kom je laten verrijken! We zien je graag dinsdag 15 maart a.s. om 16.00 uur in het Coolbrands House, in Amsterdam.

Fijn is dat Yellowbrick jouw parkeergeld betaalt! Geen gedoe met chipknip, kleingeld of een kentekenautomaat. Het enige wat je hoeft te doen is je kenteken en de zonecode van de dichtstbijzijnde parkeerautomaat te onthouden tot je binnen bent. Het Yellowbrickteam zit bij de ingang van het CoolBrandsHouse en regelt de rest.

Klik hier om je aan te melden.

Zie het origineel