Persbericht

Nationale en internationale topsprekers tijdens tweede editie B2B Marketing Forum ~ Josh Bernoff en Mike Volpe keynote-sprekers op jaarlijks marketingevenement ~

Amstelveen, 25 januari 2011 - De tweede editie van het B2B Marketing Forum vindt plaats op 15 maart 2011. Josh Bernoff, mede-auteur van Groundswell en Empowered, en Mike Volpe, Vice President Marketing van HubSpot, zijn de keynote-sprekers van dit jaarlijkse marketingevenement. De organisatie ligt in handen van online B2B marketingbureau spotONvision.

Na een succesvol forum in 2010 met ruim 400 deelnemers, is het programma voor de tweede editie inmiddels rond. Onderwerpen als empowerment, marketing ROI, social media en content marketing in B2B, staan centraal tijdens het evenement. Het volledige programma is te vinden op www.b2bmarketingforum.nl.

Hella Hueck is de dagvoorzitter op 15 maart 2011. Hueck is werkzaam bij RTL Nieuws als financieel-economisch verslaggever en presenteert regelmatig het nieuwsbulletin op RTL Z.

Shimon Ben Ayoun, Managing Partner bij SpotONvision, over de sprekers van het B2B Marketing Forum: "Ook dit jaar hebben we weer een aantal indrukwekkende en interessante namen kunnen vinden voor het B2B Marketing Forum. Naast de twee keynote-sprekers hebben we nationale en internationale B2B-marketingexperts als Paul Charles, voormalig Director of Communications Virgin Atlantic Airways en huidig Chief Operating Officer van LEWIS PR, Reg van Steen, Sector Directeur van TNS NIPO, Eugenie van Wiechen Managing Director LinkedIn Nederland, en vele anderen. We hopen weer een inspirerende dag neer te zetten voor onze bezoekers."

Ook dit jaar worden de B2B Marketing en Communicatie Awards uitgereikt. Op www.b2bmarketingforum.nl/awards is meer informatie te vinden over de awards en hoe bedrijven zich hiervoor in kunnen schrijven.