Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

TRAVEL MARKET & EARLY DINNER IN SEA PALACE
TIME FOR TAIWAN EVENT DRUK BEZOCHT

Amsterdam, 15 maart 2011 - In Taiwan staat dit jaar de Tour Taiwan 100 in de spotlight: unieke rondreizen, een bomvolle evenementenkalender en bijzondere kortingen voor reizigers naar Taiwan. Daarnaast lanceert Taiwan een mooie, nieuwe campagne met een geweldige nieuwe huisstijl. Om dit alles te presenteren (en te vieren!) vond gisteren het 'Time for Taiwan' event plaats. Het was een groot succes: ruim 60 reisagenten en journalisten bezochten het evenement in het Amsterdamse restaurant Sea Palace.

Het event 'Time for Taiwan' werd georganiseerd door het Taiwan Tourism Bureau, en bestond uit een Travel Market en Early Dinner. Bezoekers kregen een product update, presentatie van de nieuwe campagne en een meet & greet met lokale suppliers en agenten. Ook de Deputy Director-general van het Taiwan Tourism Bureau, Dhr David W. J. Hsieh, was hierbij aanwezig. Tijdens het uitgebreide diner in de VIP ruimte kon men genieten van een traditionele dansshow. Aan het eind van de avond werden onder de aanwezigen mooie prijzen verloot waaronder tickets naar Taiwan, mede mogelijk gemaakt door China Airlines en EVA Airways.

Tijdens de Travel Market waren vertegenwoordigers aanwezig van: Golden Foundation Tours, Kuching Travel Service, Edison Travel Service, Gullivers Travel, The Splendor Hospitality, Howard Hotels, The Lalu - Sun Moon Lake, PALAIS de CHINE, China Airlines en EVA Airways.

Op de afbeelding: Mr. David W.J. Hsieh, Deputy Director-general Taiwan Tourism Bureau, Mr. Johnson Wang en Mrs. Josephine Huang van Taipei Tourist Office en het Taipei Representative Office Den Haag.

Kijk voor meer informatie over reizen naar Taiwan op www.nunaartaiwan.nl