Ingezonden persbericht


*PERSBERICHT*

Folder Challenge Award: ontwerp de nieuwe Jillz folder voor Heineken

DDMA, de branchevereniging voor dialoogmarketing, daagt alle jonge creatieven in Nederland uit hun ontwerptalenten te gebruiken tijdens de tweede editie van de Folder Challenge Award (FCA). Vorig jaar was Unilever met het merk Blue Band de case owner. Dit jaar verbindt Heineken Nederland met het merk Jillz zich als adverteerder aan deze wedstrijd.

De Folder Challenge Award is een wedstrijd waarin creatieven een unieke en succesvolle huis-aan-huisfolder voor Jillz ontwerpen. De jury nomineert drie concepten op basis van originaliteit, creativiteit en maakbaarheid. Deze drie ontwerpen worden geproduceerd, verspreid én gemeten op effectiviteit. De Jillz folder met het hoogste bereik en grootste effectiviteit wint de Folder Challenge Award.

De DDMA Businessgroep Verspreidingen toont met deze Challenge de mogelijkheden en kracht van huis-aan-huisdrukwerk aan op het gebied van vormgeving en effectiviteit. De wedstrijd gaat vandaag van start. Inzenden kan uiterlijk tot 11 april voor 10.00 uur via de site.

De jury bestaat uit de volgende personen:

- Diana Janssen, Directeur DDMA

- Yme Pasma, Bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen
- Jolique Weelink, Managing consult bij MetrixLab
- Astrid Prummel, Adjunct-hoofdredacteur Adformatie
- Marie-Monique van der Salm, Marketing Manager Cider & Specialties Heineken
- Jaimy Dix, Eigenaar Reclamebureau Jaimy Dix en winnaar Folder Challenge Award 2010

Voor meer informatie over de Folder Challenge Award verwijzen wij graag naar onze website www.folderchallengeaward.nl

Over DDMA
DDMA is de branchevereniging voor dialoogmarketing en heeft 230 leden variërend van War Child tot Procter & Gamble; van TNT tot Sanoma. De leden hebben met elkaar gemeen dat zij via directe en interactieve media informeren, communiceren en verkopen. Daarbij richten zij zich zowel op de consumentenmarkt als op andere bedrijven en instanties. DDMA focust zich namens haar leden op belangenbehartiging, ledencontact, kennisdeling, onderzoek, evenementen en voorlichting.


* EINDE BERICHT *

Noot voor de redactie (