Edwin Evers winnaar Vechttrofee 2010
18-03-2011
Met het twitteren van zijn naam is 17 maart tijdens een
socialmediabijeenkomst bekend gemaakt dat Edwin Evers de winnaar is van
de Vechttrofee 2010.
Hij mag zich een jaar lang de beste promotor van het Vechtdal noemen.
Positief over Vechtdal
Jaarlijks reikt Vechtdal Marketing de Vechttrofee uit aan personen of
organisaties die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt om de
naam van het Vechtdal in positieve zin uit te dragen. Kandidaten voor
deze prijs worden aangedragen door bewoners en bedrijven in het
Vechtdal en zij zijn uiteindelijk ook degenen die bepalen wie de prijs
wint, nadat uit alle aanmeldingen een top 3 is gemaakt. De laatste
stemmen kwamen vanmiddag via twitter binnen tijdens een bijeenkomst
over de inzet van social media, die Vechtdal Marketing organiseerde
voor het (toeristisch recreatief) bedrijfsleven van het Vechtdal.
Edwin en Hardenberg
Edwin heeft gewonnen omdat hij in zijn programma "Evers staat op"
blijft pleiten voor de stad Hardenberg als ideale stad om te wonen en
te leven, terwijl zijn sidekicks Rick en Niels hier voortdurend de
draak mee steken. Op deze manier vergroot hij de naamsbekendheid van
Hardenberg en hiermee het Vechtdal voor een miljoenenpubliek, want zijn
ochtendshow is een van de best beluisterde radioprogramma's in
Nederland. Ook in interviews roemt hij regelmatig de gemoedelijkheid en
hartelijkheid in het Vechtdal.
Gestemd via twitterDe afgelopen periode konden favorieten gemeld worden
via de mail en via twitter @VechtdalVVV. Vanmiddag kon tijdens een
bijeenkomst over het gebruik van social media nog een laatste stem
uitgebracht worden. Nadat de stemmen geteld waren kregen de aanwezigen
in de zaal via een tweet op een groot scherm te zien wie de winnaar
was.
Vechtanjer
Binnenkort is overleg met Edwin Evers waar en wanneer hij de prijs in
ontvangst gaat nemen. De Vechttrofee bestaat uit een speciaal ontworpen
gepatineerd koperen Vechtanjer, hét symbool van het Vechtdal. Jaarlijks
reikt Vechtdal Marketing de Vechttrofee uit aan personen of
organisaties die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt om de
naam van het Vechtdal in positieve zin uit te dragen. Kandidaten voor
deze prijs worden aangedragen door bewoners en bedrijven in het
Vechtdal en zij zijn uiteindelijk ook degenen die bepalen wie de prijs
wint, nadat uit alle aanmeldingen een top 3 is gemaakt. De laatste
stemmen kwamen vanmiddag via twitter binnen tijdens een bijeenkomst
over de inzet van social media, die Vechtdal Marketing organiseerde
voor het (toeristisch recreatief) bedrijfsleven van het Vechtdal.
Edwin en Hardenberg
Edwin heeft gewonnen omdat hij in zijn programma "Evers staat op"
blijft pleiten voor de stad Hardenberg als ideale stad om te wonen en
te leven, terwijl zijn sidekicks Rick en Niels hier voortdurend de
draak mee steken. Op deze manier vergroot hij de naamsbekendheid van
Hardenberg en hiermee het Vechtdal voor een miljoenenpubliek, want zijn
ochtendshow is een van de best beluisterde radioprogramma's in
Nederland. Ook in interviews roemt hij regelmatig de gemoedelijkheid en
hartelijkheid in het Vechtdal.
Gestemd via twitter
De afgelopen periode konden favorieten gemeld worden via de mail en via
twitter @VechtdalVVV. Vanmiddag kon tijdens een bijeenkomst over het
gebruik van social media nog een laatste stem uitgebracht worden. Nadat
de stemmen geteld waren kregen de aanwezigen in de zaal via een tweet
op een groot scherm te zien wie de winnaar was.
Vechtanjer
Binnenkort is overleg met Edwin Evers waar en wanneer hij de prijs in
ontvangst gaat nemen. De Vechttrofee bestaat uit een speciaal ontworpen
gepatineerd koperen Vechtanjer, hét symbool van het Vechtdal.
Gemeente Dalfsen