Gemeente Dalfsen

Edwin Evers winnaar Vechttrofee 2010

18-03-2011

Met het twitteren van zijn naam is 17 maart tijdens een socialmediabijeenkomst bekend gemaakt dat Edwin Evers de winnaar is van de Vechttrofee 2010.

Hij mag zich een jaar lang de beste promotor van het Vechtdal noemen.

Positief over Vechtdal

Jaarlijks reikt Vechtdal Marketing de Vechttrofee uit aan personen of organisaties die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt om de naam van het Vechtdal in positieve zin uit te dragen. Kandidaten voor deze prijs worden aangedragen door bewoners en bedrijven in het Vechtdal en zij zijn uiteindelijk ook degenen die bepalen wie de prijs wint, nadat uit alle aanmeldingen een top 3 is gemaakt. De laatste stemmen kwamen vanmiddag via twitter binnen tijdens een bijeenkomst over de inzet van social media, die Vechtdal Marketing organiseerde voor het (toeristisch recreatief) bedrijfsleven van het Vechtdal.

Edwin en Hardenberg

Edwin heeft gewonnen omdat hij in zijn programma "Evers staat op" blijft pleiten voor de stad Hardenberg als ideale stad om te wonen en te leven, terwijl zijn sidekicks Rick en Niels hier voortdurend de draak mee steken. Op deze manier vergroot hij de naamsbekendheid van Hardenberg en hiermee het Vechtdal voor een miljoenenpubliek, want zijn ochtendshow is een van de best beluisterde radioprogramma's in Nederland. Ook in interviews roemt hij regelmatig de gemoedelijkheid en hartelijkheid in het Vechtdal.

Gestemd via twitterDe afgelopen periode konden favorieten gemeld worden via de mail en via twitter @VechtdalVVV. Vanmiddag kon tijdens een bijeenkomst over het gebruik van social media nog een laatste stem uitgebracht worden. Nadat de stemmen geteld waren kregen de aanwezigen in de zaal via een tweet op een groot scherm te zien wie de winnaar was.

Vechtanjer

Binnenkort is overleg met Edwin Evers waar en wanneer hij de prijs in ontvangst gaat nemen. De Vechttrofee bestaat uit een speciaal ontworpen gepatineerd koperen Vechtanjer, hét symbool van het Vechtdal. Jaarlijks reikt Vechtdal Marketing de Vechttrofee uit aan personen of organisaties die zich bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt om de naam van het Vechtdal in positieve zin uit te dragen. Kandidaten voor deze prijs worden aangedragen door bewoners en bedrijven in het Vechtdal en zij zijn uiteindelijk ook degenen die bepalen wie de prijs wint, nadat uit alle aanmeldingen een top 3 is gemaakt. De laatste stemmen kwamen vanmiddag via twitter binnen tijdens een bijeenkomst over de inzet van social media, die Vechtdal Marketing organiseerde voor het (toeristisch recreatief) bedrijfsleven van het Vechtdal.

Edwin en Hardenberg

Edwin heeft gewonnen omdat hij in zijn programma "Evers staat op" blijft pleiten voor de stad Hardenberg als ideale stad om te wonen en te leven, terwijl zijn sidekicks Rick en Niels hier voortdurend de draak mee steken. Op deze manier vergroot hij de naamsbekendheid van Hardenberg en hiermee het Vechtdal voor een miljoenenpubliek, want zijn ochtendshow is een van de best beluisterde radioprogramma's in Nederland. Ook in interviews roemt hij regelmatig de gemoedelijkheid en hartelijkheid in het Vechtdal.

Gestemd via twitter

De afgelopen periode konden favorieten gemeld worden via de mail en via twitter @VechtdalVVV. Vanmiddag kon tijdens een bijeenkomst over het gebruik van social media nog een laatste stem uitgebracht worden. Nadat de stemmen geteld waren kregen de aanwezigen in de zaal via een tweet op een groot scherm te zien wie de winnaar was.

Vechtanjer

Binnenkort is overleg met Edwin Evers waar en wanneer hij de prijs in ontvangst gaat nemen. De Vechttrofee bestaat uit een speciaal ontworpen gepatineerd koperen Vechtanjer, hét symbool van het Vechtdal.