De hoogste tijd voor nieuwe stadsklokken in Putten


Het Veluwse dorp is straks weer helemaal ‘bij de tijd’

PUTTEN, 20110318 -- Communicatiebureau Spirion is een samenwerking aangegaan met Reclanet, de eigenaar en exploitant van de stadsklokken te Putten. De huidige stadsklokken zijn inmiddels alweer een aantal jaren oud. In april zullen de klokken in Putten flink onder handen worden genomen, zodat ze er weer representatief bij komen te staan. Dat was een belangrijke voorwaarde voor Spirion, die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan.

“Sinds de verhuizing van Reclanet Holding BV naar Breda, is het lastiger om de noordelijke provincies goed te bedienen,” aldus salesmanager Marvin Smiers. “Door de samenwerking met Spirion wordt dit een stuk eenvoudiger en kunnen we de sponsoren van de klokken veel beter bedienen. Als het in Putten aanslaat, zullen ook de klokken in Gelderland, Overijssel, Drenthe, Groningen en Friesland onderhanden worden genomen door dit ambitieuze communicatiebureau.”

Met een reclame in de stadsklokken hebben bedrijven gedurende het jaar een opvallende en exclusieve reclame-uiting op een zichtlocatie. Uiteindelijk draait het erom om in de gedachten van hun doelgroep te komen. “Naast een opvallende uiting willen de meeste organisaties graag uitstralen dat ze ‘bij de tijd’ zijn,” aldus Rudy Breddels. “En wat sluit beter aan bij deze gedachte dan een klok?”

 Klanten kunnen kiezen voor verschillende huurperiodes (1, 3 of 5 jaar). Hiervoor betalen ze een vast bedrag per jaar. Alle overige kosten zoals energie, aansluitkosten, plaatsing, onderhoud, verzekering en precario zijn inbegrepen. Momenteel zijn er drie klokken beschikbaar (Dorpsstraat, Achterstraat en Voorthuizerstraat). Mocht blijken dat er heel veel animo is onder Puttense ondernemers, dan zal er zeker worden gekeken naar de mogelijkheid om 1 of 2 extra stadsklokken te plaatsen.

Spirion verzorgt communicatieadvies en creatieve vormgeving. Haar creatieve ideeën komen o.a. tot uiting in reclamecampagnes, huisstijlen, bedrijfsbrochures en periodieke nieuwsbrieven. Goede communicatie gaat volgens Spirion verder dan het maken van ‘mooie plaatjes’ alleen. Mooie plaatjes missen hun doel, als een doelgroep zich er niet in herkent.

Spirion richt zich vooral op B2B-communicatie. Persoonlijk contact met haar opdrachtgevers staat centraal. De belangrijkste pijlers van de dienstverlening zijn: objectiviteit, creativiteit en effectiviteit.

Goede producten en/of diensten verdienen een heldere uitleg. Herkenbaarheid en consistentie van de boodschap zijn belangrijker dan ooit. Stadsklokken en ABRI’s passen uitstekend in dit plaatje.

Rudy Breddels