Gemeente Onderbanken


Klanten ISD BOL tevreden over dienstverlening

Klanten van de intergemeentelijke Sociale Dienst van Brunssum, Onderbanken en Landgraaf (ISD BOL) zijn tevreden over de dienstverlening. Dit blijkt uit het klanttevredenheidsonderzoek dat ISD BOL in 2010 heeft uitgevoerd.

Klanten konden in het onderzoek hun mening geven over zaken als: ⢠de behandeling van aanvragen;
⢠de telefonische bereikbaarheid van de dienst; ⢠de wachtruimte bij en de openingstijden van ISD BOL; ⢠de voorlichting aan klanten;
⢠het persoonlijk contact.

Ondanks de economische crisis, de toegenomen klantenaantallen en een reorganisatie van ISD BOL, hebben de klanten de uitvoering door ISD BOL gemiddeld gewaardeerd met het rapportcijfer 7,3. Dit is bijna een half punt hoger dan het rapportcijfer van het vorige klanttevredenheidsonderzoek in 2008. Meer dan de helft van de klanten beoordeelt het persoonlijke contact met de medewerkers van ISD BOL zelfs met een 8 of hoger!

In 2012 zal naar verwachting het volgende klanttevredenheidsonderzoek plaatsvinden. In de tussentijd blijft ISD BOL, in nauw overleg met de Cliëntenraad, zoeken naar verdere verbeteringen in de dienstverlening.

undefined
ISD BOL overhandigt klanttevredenheidsonderzoek 2010 aan Cliëntenraad