FloraHolland


Door profilering hogere marge: marketingtraining op 24 maart

FLORAHOLLAND, 3 maart 2011 (persbericht) - Op donderdag 24 maart organiseert FloraHolland voor aanvoerders de marketingtraining `Door profilering hogere marge'. In de huidige markt wordt het steeds belangrijker voor aanvoerders om hun bedrijf, product of collectie te onderscheiden van de massa. Met een onderscheidend assortiment kan men vaak een hogere marge realiseren en de aandacht van de klant vasthouden. Het is één van de oplossingen voor het realiseren van een beter rendement. Tijdens deze marketingtraining krijgen aanvoerders tips en handvatten waarmee zij zelf aan de slag kunnen.

De training vindt plaats bij FloraHolland Naaldwijk van 13:00 tot 17:00 uur. Leden van de coöperatie betalen voor de training 195 euro; niet-leden betalen 245 euro. Aanvoerders kunnen zich tot en met 18 maart aanmelden via www.floraholland.com/florahollandcollege.

Verkooppositie versterken via FloraHolland College De marketingtraining `Door profilering hogere marge' wordt georganiseerd vanuit het FloraHolland College. Het FloraHolland College is het kenniscentrum van de sierteeltsector.
Ondernemers en medewerkers uit de sector verbreden met de verschillende opleidingen, workshops en studiereizen van het college hun marktkennis en kunnen hiermee hun verkooppositie versterken. Meer informatie en het opleidingsprogramma van 2011 is te vinden op
www.floraholland.com/florahollandcollege.

Bij de foto: Producten die zich onderscheiden van de massa