Ingezonden persbericht


PERSBERICHT

C&A Europa lanceert nieuwe website

Düsseldorf, 28 maart 2011 - C&A luidt het nieuwe 2011 lente/zomerseizoen in met een vernieuwd design voor haar Europese website: www.c-and-a.com. Vanaf vandaag is de nieuwe corporate website in alle 19 landen en lokale talen toegankelijk. Jaarlijks is de website goed voor 150 miljoen hits.

De nieuwe website maakt gebruik van de laatste trendy fashionfoto's, visueel ondersteund door de frisse kleuren van het merk C&A. Naast een moderne lay-out voldoet de website aan een ander belangrijk criterium: het commitment van C&A aan het realiseren van een hoog niveau van gebruiksvriendelijkheid. Een heldere structuur en eenvoudige navigatie zijn en blijven fundamentele vereisten voor de aanwezigheid van C&A op internet.

Wat betreft content concentreert de website zich op fashion: de core competence van de onderneming. Gebruikers vinden er informatie over alle trends van het huidige seizoen en de lopende reclamecampagnes. Naast de specifieke content voor fashionfans biedt de website informatie over het commitment van C&A op het gebied van maatschappelijk verantwoord ondernemen en duurzaamheid. De website geeft ook informatie over vacatures en carrièremogelijkheden. Journalisten kunnen ook terecht op de website voor informatie.

De C&A-website is toegankelijk via het domein www.c-and-a.com. De internationale voertaal is het Engels. Bezoekers hebben de mogelijkheid op de homepage te kiezen voor hun eigen nationale C&A-website. De online shops in Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk zijn ook vanaf de homepage te vinden.

De online shops van C&A hebben eveneens een vernieuwing ondergaan in het kader van de relaunch. Ze hebben dezelfde moderne, frisse uitstraling gekregen als de website. Zo is uniformiteit gecreëerd in de gehele aanwezigheid van C&A op internet.

Over C&A Europa
Met ruim 1400 winkels in 19 Europese landen en meer dan 35.000 medewerkers is C&A Europa één van de grootste fashionretailers in Europa. C&A Europa maakt onderdeel uit van Cofra Holding AG.

Noot voor de redactie,

Ingezonden persbericht