CEO van Terra Technology geeft presentatie op Extended Supply Chain 2011 Conference, 4-6 april, Londen

Robert F. Byrne presenteert de resultaten van een grondige analyse van forecasting voor consumentenproducten

NORWALK, Conn.--(BUSINESS WIRE)-- 20110329 --

Terra Technology (www.terratechnology.com), de meest vertrouwenswekkende leverancier van innovatieve supply-chain oplossingen voor fabrikanten van consumentenproducten, heeft vandaag aangekondigd dat haar president en CEO Robert F. Byrne een eerste inkijkje zal geven in de resultaten van een uitgebreide forecasting benchmarkstudie op Extended Supply Chain conferentie in het Victoria Park Plaza in Londen op 4 april om 14:40 GMT. De ESC2011, die nu haar 9de jaar ingaat, zal supply chain leiders uit verschillende bedrijfstakken bijeenbrengen om te netwerken en beste praktijken en operationele uitmuntendheid voor supply chains te bespreken.

De 2011 forecasting benchmarkstudie van Terra Technology is het meest uitgebreide rapport over de forecasting prestaties van fabrikanten van consumentenproducten en omvat negen van ’s werelds meest toonaangevende bedrijven op het gebied van verpakte consumentengoederen, waaronder Procter & Gamble, Unilever, Kraft Foods, Kimberly-Clark, General Mills, ConAgra Foods, Campbell Soup en anderen. De reikwijdte van het onderzoek staat voor een omzet van meer dan $100 miljard, verdeeld over ruim 35.000 artikelen en 125.000 verkooppunten en is het enige onderzoek waarbij de resultaten waarlijk vergelijkbaar zijn voor alle bedrijven.

De resultaten tonen aan dat forecasting een uitdaging blijft, zelfs voor de toonaangevende supply chain organisaties, en laten zien hoe fabrikanten zowel het meten van en de prestaties van sales forecasting kunnen verbeteren.

Meld u hier aan om na publikatie een exemplaar van de volledige benchmarkstudie te ontvangen.

Over Terra Technology

Terra Technology is de betrouwbaarste leverancier van innovatieve supply chain-oplossingen voor fabrikanten van consumentenproducten. Deze oplossingen maken gebruik van betere wiskundige en downstreamgegevens om de werking van de supply chain te verbeteren, waarbij prognosefouten tot maximaal 50% worden verminderd en de hoeveelheid voorraad tot maximaal 20%. Meer nauwkeurige prognoses besparen geld, betekenen minder voorraad, verbeteren klantenservice en zorgen voor minder afval. Sommige van 's werelds grootste bedrijven op het gebied van verpakte consumentengoederen maken gebruik van Terra Technology, waaronder Procter & Gamble, Unilever, Kraft Foods, Kimberly-Clark, General Mills, ConAgra Foods en Campbell Soup. Ga voor meer informatie naar www.terratechnology.com of bel +1 203 847 4007 tst. 124 voor meer informatie.

CONTACT:
Perscontact
Effective Communications
Paul van de Braak, +31 299 652322
effective-communications@planet.nl
or
Contactpersoon Terra Technology
Terra Technology
Mary Fields, +1 203-847-4007 x127

mary.fields@terratechnology.com