Oriflame gaat in zee met Caroline Wozniacki, de nummer 1 van het vrouwentennis

MIAMI--(BUSINESS WIRE)-- 20110404 --

Oriflame, een snelgroeiend merk van schoonheidsproducten, kondigde vandaag een sponsoringovereenkomst aan met Caroline Wozniacki, ‘s werelds nummer 1 van het vrouwentennis. Hiermee zet Oriflame zijn samenwerking verder met de WTA (Women’s Tennis Association) als officiële cosmeticapartner.

Caroline Wozniacki toont haar doorzettingsvermogen en haar winnaarsgeest (Foto: Business Wire)

Caroline Wozniacki toont haar doorzettingsvermogen en haar winnaarsgeest (Foto: Business Wire)

Oriflame werd opgericht in Zweden in 1967. Het is een schoonheidsbedrijf met directe verkoop via meer dan 3,5 miljoen adviseuses in meer dan 60 landen. Onder de tweejaarlijkse overeenkomst zal Oriflame Caroline Wozniacki sponsoren in alle landen waar het bedrijf actief is. Oriflame is een officiële partner van de WTA in Europa, Rusland, het Gemenebest van Onafhankelijke Staten, het Midden-Oosten en Afrika en is prominent aanwezig op 22 WTA-evenementen in 2011.

Caroline Wozniacki zal te zien zijn in advertentiecampagnes en catalogi van Oriflame. Ze ondersteunt de cosmeticaproducten, het gamma wellnessvoedingsproducten en populaire juwelen, evenals de leidinggevende zakelijke mogelijkheid waardoor mensen hun eigen zaak kunnen uitbouwen met de verkoop van Oriflame-producten.

“Caroline belichaamt de geest van Oriflame. Ze heeft de attitude van een winnaar en vormt een inspiratie voor vrouwen wereldwijd,” zei Michael Cervell, Senior Vice President of Global Direct Sales van Oriflame. “We zijn verheugd om te kunnen samenwerken met Caroline om ons WTA-partnerschap uit te breiden en onze waarden tot leven te brengen – door te tonen dat dromen werkelijkheid kunnen worden wanneer je ernaar streeft je doelstellingen te bereiken door iets te doen wat je graag doet.”

Caroline reageerde: “Mijn droom om ‘s werelds nummer 1 te worden, vergde enorm veel passie en doorzettingsvermogen. Door samen te werken met Oriflame hoop ik dat ik andere vrouwen kan inspireren om hetzelfde te doen – om zo goed mogelijk te presteren in alles wat ze doen. Als vrouw hou ik van make-up en wil ik er goed uitzien, dus ik vind het heel fijn om nieuwe make-uptips te krijgen en meer te weten te komen over de producten.”

Over Oriflame

Oriflame, dat werd opgericht in 1967, is een schoonheidsbedrijf met directe verkoop in meer dan 60 landen. Het uitgebreide assortiment van Zweedse, natuurlijk geïnspireerde, innovatieve schoonheidsproducten wordt verkocht via zo’n 3,5 miljoen onafhankelijke adviseuses, die samen een jaarlijkse verkoop creëren van meer dan 1,5 miljard EUR. Oriflame biedt een uniek zakelijk concept - Make Money Today and Fulfil Your Dreams Tomorrow™. Respect voor mensen en de natuur bevinden zich aan de basis van de bedrijfsprincipes en worden weergegeven in zijn sociale en milieubeleid. Oriflame ondersteunt talloze goede doelen wereldwijd en is mede-oprichter van de World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics staat genoteerd op de Nasdaq OMX Nordic Exchange.

-EINDE-

Foto’s/Multimediagalerij beschikbaar:http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6666509&lang=nl

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal welke als enige juridische geldigheid beoogt.

CONTACT:
Oriflame Cosmetics
Nilgun Carlson
+46 765 422 816
nilgun.carlson@oriflame.com
of
Lagardère Unlimited
John Tobias
+1 310.285.0424

jtobias@lagardere-unlimited.com