Honderen rode tentjes in het Vondelpark

Persbericht van CAMBIANCE

Dinsdag keken wandelaars verbaasd op bij het zien van meer dan 100 rode tentjes in het Vondelpark. In de vroege ochtend was het tentenkampje ontstaan. Ze stonden onbeheerd opgesteld met in elke tent een visitekaartje met telefoonnummer. Aan het einde van de dag bleek het een ludieke actie te zijn van
Cambiance Brabant Vakantieparken om de start van het nieuwe kampeerseizoen te benadrukken.

Het is niet de eerste ludieke actie van Cambiance. De rode tentjes, beeldmerk van de samenwerkende vakantieparken, zijn in maart gedurende enkele dagen 's nachts opgebouwd langs Brabantse snelwegen. Aan deze actie was een prijsvraag verbonden. Binnenkort worden de winnaars bekend gemaakt. Het geheel is een tweede proef met actie om het belang van sociale media voor de sector te bewijzen. Binnen enkele uren was een heuse run ontstaan op het Twitter netwerk, met de vraag van voorbijgangers "Wie weet van wie die rode tentjes zijn"?

Annemiek Burgmans, betrokken bij de marketing van het samenwerkingsverband, kondigt meer ludieke, maar vooral sympathieke acties aan in het net gestarte kampeerseizoen.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.

*

Links:
http://www.rodetent.nl



Razende Robot Reporter