Ingezonden persbericht


Tia Maria start internationale campagne 'Girl beyond the Mask', een zoektocht naar het nieuwe gezicht van 2012.

's Werelds meest beroemde likeur Tia Maria zoekt een nieuw gezicht voor haar campagne. De winnares van de 'Beyond the Mask' competitie is niet alleen beeldschoon maar straalt ook dezelfde filosofie uit als het merk - verfijnd, speels en exotisch. De zoektocht vindt plaats via facebook.

After Dark

Twintig jaar geleden verscheen het verbluffend mooie top model Iman, in de allereerste TV campagne. Tot op de dag van vandaag wordt deze 'After Dark' campagne nog steeds herinnerd door haar fantastische rol. Tia Maria zoekt een schoonheid die in Iman's voetstappen treedt en die het merk net zo succesvol vertegenwoordigt. Aanmelden

Alle internationale beauty's kunnen meedoen door hun foto te uploaden op www.facebook.com/tiamariadrink waar hun lot in handen ligt van het publiek. De vijf populairste meisjes winnen £ 1000,- en een professionele portfolio fotoshoot.

Een deskundige Tia Maria jury kiest vervolgens tien finalisten voor het bijwonen van een casting waar de uiteindelijke winnares geselecteerd wordt voor de nieuwe Tia Maria reclame campagne.

Ga naar de website voor meer informatie, www.tiamaria.com. Sinds 2009 is Tia Maria onderdeel van Illva Saronno SpA. Geniet van Tia Maria maar drink met mate.