Managed Voice voor NEC iS3000-gebruikers


.

Veenendaal, 20110413 -- Kender Thijssen Telecom, de aanbieder van innovatieve vaste en mobiele spraakdiensten en datacommunicatie uit Veenendaal, introduceert Managed Voice op basis van NEC iS3000/SIP@Net CommunicatieServer. Hiermee ontzorgt Kender Thijssen Telecom als eerste NEC-partner iS3000-gebruikers door zowel het functionele als technische beheer uit handen te nemen.

Kender Thijssen Telecom neemt binnen Managed Voice de verantwoordelijkheid over voor beheer, onderhoud, upgrades, uitbreiding en vervanging van defecte apparatuur. Klanten hoeven zich geen zorgen meer te maken over hun telecomvoorziening. De bedrijfstelefonie-omgeving is betrouwbaar en toekomstvast en klanten hoeven niet zelf te investeren. Zij kunnen zich daardoor concentreren op hun primaire bedrijfsprocessen.

Naast de NEC iS3000/SIP@Net CommunicatieServer worden binnen Managed Voice ook alle communicatie-applicaties van NEC meegenomen, zoals: Business ConneCT t.b.v. contact center, bediening en Unified Communications; MA4000 t.b.v. operationeel beheer en kostenmanagment en –registratie en Smart Mobile Client t.b.v. vast-mobiel integratie. In het managed concept betaalt de klant een vast, concurrerend bedrag per maand per aansluiting. De hoogte hangt af van de gewenste functionaliteit en servicegraad. Er is een laag instaptarief en er zijn aanvullende modules beschikbaar.

Ronald Knoop, algemeen directeur van Kender Thijssen Telecom, licht toe: “Onze managed dienst op het iS3000-platform spreekt een grote groep bestaande gebruikers aan. Maar ook voor nieuwe klanten met een ander platform is onze dienstverlening interessant. Wij hebben een unieke propositie waarvoor bij veel grootzakelijke klanten al geruime tijd belangstelling bestaat. Wij zijn nu in staat om als integrale managed service provider het hele palet van telefonie, Unified Communications, werkplek en storage aan te bieden.”

Tonko Wedda, managing director Benelux en Frankrijk van NEC: “Wij zijn erg blij dat Kender Thijssen Telecom deze dienst introduceert. Ze voegen een unieke propositie toe waar al langer veel vraag naar is. Ons concept voor telefonie, beheer en netwerkmanagement maakt het mogelijk om deze dienst met een hoge mate van betrouwbaarheid aan te bieden. Voor de klant heeft dit als voordeel dat men zonder (des)investeringen een toekomstvaste oplossing realiseert, waarmee ook de stap naar de cloud gemaakt kan worden.” 

Kender Thijssen Telecom en NEC Unified Solutions werken sinds 2011 samen op het gebied van geïntegreerde communicatie-oplossingen voor middelgrote en grote organisaties in Nederland. Het portfolio van NEC biedt Kender Thijssen Telecom een belangrijke aanvulling op het bestaande portfolio en een krachtig aanbod naar klanten op het gebied van Unified Communications en mobiliteit.

Over Kender Thijssen
Kender Thijssen is specialist in het ontwerpen, leveren, beheren en optimaliseren van flexibele ICT- en telefonie-infrastructuren in Nederland. Al ruim 30 jaar helpt Kender Thijssen middelgrote en grote organisaties beter te presteren met ICT-beheer, onderhoud en professionele (tijdelijke) ICT-oplossingen. Kender Thijssen is onderdeel van de Detron ICT & Telecom Groep.