Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Capaciteit Quality Contacts groeit met ruim 30 procent

donderdag 14 april 2011

Vandaag is het startsein gegeven voor de uitbreiding van Quality Contacts in Schagen, Velserbroek en Zwolle. Het contactcenter groeit van driehonderd naar vierhonderd werkplekken. "Na de start van de vestigingen in Velserbroek (2009) en Zwolle (2010) is de intentie altijd geweest om op termijn de vestigingen zelf verder uit te breiden. Dat moment is nu al aangebroken", zegt algemeen directeur Age de Jong. De nieuwe werkplekken zijn begin mei gerealiseerd.

Het is vooral de groeiende vraag naar inbound diensten wat Quality Contacts doet besluiten om haar capaciteit met 30 procent uit te breiden. "We zijn vanaf de oprichting in 2005 gericht op het verzorgen van inkomende klantcontacten van het structureel faciliteren van een klantenservice tot het ondersteunen bij overflow. We merken dat de vraag steeds verder toeneemt.", aldus De Jong. Door de uitbreiding van onze vestigingen in Schagen, Velserbroek en Zwolle heeft Quality Contacts vierhonderd professionele belunits verspreid over drie vestiging die het klanttraject van prospect tot vaste klant kunnen verzorgen.

De Jong wijt de groei aan de betrouwbare kwaliteit van de dienstverlening en de duurzame relatie met de opdrachtgevers waarvoor Quality Contacts reeds de inkomende klantcontacten verzorgt. "We streven naar een duurzame relatie met onze opdrachtgevers door betrokken te zijn bij hun doelstellingen", aldus de directeur die zijn streven naar kwaliteit ook in 2011 verzilverd zag worden in het Quality Membership van de WGCC.